היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שכונת יובלים: עברו עוד תחנה בדרך לשכונת יובלים

הסאגה סביב הקמתה של שכונת יובלים רשמה השבוע פרק נוסף כאשר בית המשפט דחה את עתירתם של חקלאי כפר יובל נגד בנושא.

זמן הטיפול נמרח על יותר מעשר שנים, אם לא לוקחים בחשבון 'זמנים מתים' בהם התוכניות היו מונחות ללא טיפול.

בתקופה כה רגישה, לכל אמירה או מעשה יש משמעות, לפעמים מעל ומעבר למה שצריך להיות בימים כתיקונם. לכן, אנו נוקטים במשנה זהירות, ומציינים את העובדות כפי שידועות לנו, גם כמי שעקבו בשנים האחרונות אחר השתלשלות העניינים ב"חדשות הגליל".

ראש העיר הרב ניסים מלכה, שמח על ההתפתחות האחרונה ואף הזמין את השרים סילבן שלום ואורי אריאל להנחת אבן פינה לשכונה: "במשך שנים ארוכות לא הוקמה שכונת מגורים חדשה בקריית שמונה" אומר ראש העיר בהודעה שהוציא לעיתונות, ומוסיף "כיום המצב השתנה אלה פירות עמלנו. אני מודה לכל הגורמים הרלוונטיים ובמיוחד למשרד הבינוי והשיכון בראשות השר אורי אריאל על העזרה בקידום ואישור התוכנית ולשר סילבן שלום על התמיכה לאורך כל הדרך".

שכונת יובלים לכשתקום למרגלות כפר יובל, מתוכננת לתת פיתרונות דיור ובשכונה יבנו 917 יחידות דיור, מהם 60% בבנייה צמודת קרקע ו-40% בבנייה רוויה. סביב השכונה יוקמו פארקים ומוסדות ציבור.

ראש העיר ניסים מלכה: "יום חג היסטורי לכל תושבי קריית שמונה. חבל שגורמים שונים ניסו לעצור את התהליך, אך דחיית העתירה מדברת בעד עצמה. חשוב להודות לכל הגורמים הרלוונטיים על עזרתם, ובמיוחד למשרד הבינוי והשיכון אורי אריאל  ולשר סילבן שלום על התמיכה לאורך כל הדרך".

 

אלה העובדות, ונוסיף ונציין שגורמים, פוליטיים ומשפטים הביעו הסתייגות ממועד הנחת אבן הפינה ואמרו שמדובר במהלך פוליטי, לא יותר

גטקס הנחת אבן פינה בנוכחות השר סילבן שלום והשר אורי אריאל ביום שלישי הקרוב  17.9.13

 


 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad