היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"בתחילת הקדנציה ק"ש תקבל מתנה נכבדת ממשלת ישראל"

אלי עכשיו שמערכת הבחירות נגמרה, אגף חזות העיר מחכה לך?

"כפי שהבטחתי בכל הקמפיין ובעיקר בשלושת החודשים האחרונים כשכבר התחלתי לסייע לתושבים בפתרון של בעיות בכוונתי לשנות את החשיבה והגישה כלפי השירות לתושב.לא אהסס לשנות דברים שהיו מקובעים הרבה שנים אצל חלק מהעובדים באגף חזות העיר החל בפיקוח מקרוב על כל מה שיעשה בחזות העיר וכלה במענה לתושבים.בכוונתי יחד עם ראש העיר להתמקד בהבאת ציוד חדש לאגף חזות העיר.בקדנציה הנוכחית הציבור ירגיש את השינוי מכל הבחינות ובמיוחד בשירות לתושב.תפקידנו כנבחרי ציבור בראש ובראשונה לשרת את האזרח וכך אעשה".

מה אתה תעשה שאלו שלפנייך לא עשו?

"כפי שכבר ציינתי בכוונתי לפקח מקרוב על העובדים ועל המנהלים, להתוות את המדיניות ולדאוג שהיא גם תבוצע, בד בבד אני גם מתכון להביא תקציבים ביחד עם ראש העיר לאגף חזות העיר וכך גם העובדים והתושבים ירגישו בשינוי ".

מי ינהל את האגף? משה פרץ ימשיך?

"משה פרץ ימשיך, אני כרגע לא מתעסק בשינויים בכוח אדם, אני רק יכול לומר לתושבים שאני נבחרתי על ידם ולשרת אך ורק אותם".

תמשיך בבית הקשיש?

"ברור. אני אמשיך בכהונתי כיו"ר העמותה בבית הקשיש בהתנדבות מלאה,ספינת הדגל שלי ושל קריית שמונה ואני אמשיל להעניק לזקנים את היחס, את החום והאהבה שהם קיבלו ממני ומהעובדים המסורים עד היום ".

זה לא סוד שלפני כמה חודשים דברת לא פעם נגד ניסים מלכה, מה גרם לך לחבור דווקא אליו מכל המועמדים?

"גם אני וגם ניסים הבנו שאנחנו צריכים לשים את האגו בצד והחלטנו שאנחנו הולכים בשותפות ובאחדות מתוך מטרה להצעיד את העיר למקום שהיא ראויה לו, אני חייב לציין שבארבעת החודשים האחרונים שאני קרוב לניסים, כל יום עשרים שעות לערך,הכרתי אדם משכמו ומעלה ".

עד כמה אתה חושב שהחיבור שלך והליכוד עזרו לניסים להיבחר?

"לא כל החיבורים בפוליטיקה מביאים לניצחון.אצלנו,ניסים הביא את האיכויות שלו ואני הבאתי את האיכויות שלי וקיבלנו ביחד אני וניסים את הערך המוסף, את ראש הממשלה שמגבה אותנו בכל דבר שאנחנו מבקשים ואת ממשלת ישראל שתהיה מאחורינו ואני כבר יכול לומר לך שבתחילת הקדנציה קריית שמונה תקבל מתנה נכבדה ממשלת ישראל".

תמליץ לניסים מלכה לצרף את יורם מלול לקואליציה?

"כפי שהבטחנו בכל הקמפיין, שאנחנו רוצים שכל חברי מועצת העיר יהיו שותפים להצלחתה של קריית שמונה וכפי שכל המועמדים סיפרו בקמפיין שקריית שמונה חשובה להם גם אני וגם ראש עיר יצאנו בקריאה מיד לאחר הניצחון לחבור אלינו ולשים את האגו בצד לטובתה של קריית שמונה, כי זו הולכת להיות אחת הקדנציות הכי טובות של קריית שמונה בשלושים שנה האחרונות ".

איך הקשר שלך לראש הממשלה יכול לתרום לעיר?

"כפי שציינתי קודם לכן בראיון, ראש הממשלה הולך "לבלות" בקדנציה הקרובה הרבה בקריית שמונה,התושבים ירגישו את הביקורים של השרים בקריית שמונה וגם את התקציבים שיוזרמו לקריית שמונה בקדנציה הקרובה. ומי שאומר שהקשרים הם לא בסיס להצלחה, טועה ומטעה ".

מי הראשון ששמע ממך את המילה 'תודה' שידעת את תוצאות הבחירות?

"האדם הראשון שקיבל ממני חיבוק ונשיקה גדולה, ותודה שיצאה לי מכל הלב, זה אריק פחימה חבר הילדות שלי שהאמין בי כל השנים, תמך בי, עזר וסייע לי גם ברגעים הקשים.לא כולם יודעים את תרומתו של אריק ומי שיודע,מבין שבלעדיו לא היינו מצליחים ".

מתי נודע לראש הממשלה על תוצאת הבחירות?

 

"כמו כל שרי ממשלת ישראל גם ראש הממשלה היה לחוץ כדי לדעת את התוצאות בקריית שמונה ואפילו באמצע ספירת הקלפיות, ראש הממשלה התקשר אלי בכדי לדעת מה התוצאות בזמן אמת, ספינת הדגל של הליכוד לא אכזבה את ראש הממשלה!".

אולי יעניין אותך

Bottom ad