היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"גברת עם סלים" סטודנטים יסייעו לקשישים לשאת סלים מהשוק

הפרויקט המיוחד נקרא "גברת עם סלים", והוא נבנה עפ"י מודל מוצלח שפועל מזה שנתיים בשוק מחנה-יהודה בירושלים. "כשהיינו קטנים לימדו אותנו כמה חשוב לעשות מעשים טובים מתוך דאגה כנה לזולת, והדוגמה הקלאסית הייתה לעזור לקשישה לחצות את הכביש עם סלי הקניות שלה" אומרת גילה יעקובי ממרכז צעירים, "בחודש מרץ תהיה הזדמנות לכולנו לממש את תמונת הילדות הישנה ולסייע לאוכלוסייה מבוגרת לבצע את הקניות בשוק קריית שמונה לקראת חג הפסח. מטרת הפרויקט הינה לעזור לזולת, להפגין תמיכה ואכפתיות כלפי הזקוקים לכך בשגרת יומם, שגרה שעלולה להיות לעתים לא קלה".

הפרויקט יפעל בתאריכים 7,11,14,21 במרץ בין השעות 12:00 ל 18:00 בשוק העירוני בקריית שמונה.

שותפים לפרויקט חשוב זה פורום הארגונים של המכללה האקדמית תל-חי: היחידה למעורבות חברתית במכללה, מרכז צעירים אצבע הגליל, הלל תל-חי, שגרירי רוטשילד, מלגאי קבוצת מנהיגות של קרן רש"י, פרויקט "תן" – הסוכנות היהודית", אגודת הסטודנטים תל-חי ועיריית קריית שמונה.

בתאריכים אלה יפעל בשוק דוכן שירכז את המתנדבים, יתדרך אותם ויחלק חולצות מיוחדות של הפרויקט כדי שניתן יהיה לזהות את המתנדבים ולפנות לקבל את עזרתם.

הצטרפו לפעילות – בואו לקחת חלק במעשים טובים בחודש מרץ. למידע נוסף: גילה (מרכז צעירים) 050-8841306 , נמרוד (קרן רש"י) 050-9569669

אולי יעניין אותך

Bottom ad