היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ד"ר לילי לונסקי – היערי מומחית לכירורגית ילדים מרמב"ם לצפת

 

ד"ר לונסקי היערי, אשר הייתה עד לאחרונה סגנית מנהל המחלקה לכירורגית ילדים ברמב"ם, תנהל את המחלקה בזיו.

זהו עוד מהלך לחיזוק הרפואה בגליל וחוליה חשובה במתן שירות שעד היום לא היה בנמצא, והצריך נסיעה לרמב"ם ולמרכזים רפואיים אחרים בארץ.

בכך, המרכז הרפואי זיו, חונך יחידה חדשה לכירורגיית ילדים ומתבגרים, שתפעל כחלק מהמחלקה הכירורגית.

ד"ר לונסקי-היערי, בוגרת בית הספר לרפואה בטכניון, התמחתה בכירורגיה כללית וכירורגיית ילדים בבית החולים רמב"ם בחיפה ועברה מספר רב של השתלמויות במרכזים רפואיים מובילים בחו"ל ועוסקת ברפואה מזה כ-30 שנה, ומומחית בכירורגיית ילדים מעל ל-20 שנים. ד"ר היערי משמשת כמרצה בבית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה, נמצאת בשלבים מתקדמים לקליטתה כמרצה בפקולטה החדשה לרפואה בצפת, דבר שיחזק את מערך סגל ההוראה.

היחידה תיתן מענה בכירורגיית ילודים וילדים עד גיל 18 ותבצע מגוון רחב של ניתוחים ביניהם: ניתוחי חזה ובטן, ניתוח מומים מולדים, ניתוחי בקע וטמירות אשכים, ניתוחים לטיפול במחלות במערכת העיכול, ניתוחים עקב אירועים חבלתיים, ניתוחים להסרת גידולים, ניתוחים זעירים פולשניים (לפרוסקופיה) ועוד.

במסגרת היחידה החדשה, תפעל מרפאה שתעניק ייעוץ ואבחון במקרים מורכבים, הכנה טרום ניתוחית והמשך טיפול ומעקב אחרי ילדים שנותחו. המרפאה תמוקם במתחם מרפאות החוץ, בקומת הכניסה לבניין המרכזי של בית החולים.

ד"ר אוסקר אמבון, מנהל המרכז הרפואי זיו אומר, כי גיוס רופאים מומחים מצטיינים הינו חלק מהמאמץ להעניק לתושבי הגליל את השירות והטיפול המתקדמים והטובים ביותר שניתן ומברך על הצטרפותה של ד"ר לונסקי-היערי לצוות הרפואי. "במקביל להתקדמות בנייתו של המרכז לבריאות הילד אנו כבר מגייסים מומחים שיאיישו מקצועות שעד עתה לא ניתן להם מענה מלא. הצטרפותה של ד"ר היערי לצוות משפרת את השירות הניתן לכלל התושבים באזור הצפון ותאפשר הענקת טיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בניתוחים שיבוצעו במרכז הרפואי זיו. אני מאחל לה הצלחה בתפקידה החדש" אומר ד"ר אמבון.

 

מרפאת היחידה לכירורגיית ילדים תפעל בכל יום א' בין השעות 11:00-14:00 במתחם מרפאות החוץ, חדר מספר 1. להזמנת תורים: 04-6828768

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad