היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

האם 'עתיד' והליכוד יתאחדו?

בימים האחרונים נודע ל"חדשות הגליל" על האפשרות שעלתה בין כותלי סניף הליכוד המקומי שהיא, איחוד עם סיעת עתיד של סגן ראש העיר, יגאל בוזגלו ומחזיק תיק הספורט (בהתנדבות), יורם ממן שכאמור השניים חברי הליכוד ונמצאים בקשר רציף עם מספר שרים וחברי כנסת ממפלגת השלטון.

אפשרות האיחוד עלתה עקב תמיכתו של יגאל בוזגלו בסיבוב השני בראש העירייה, הרב ניסים מלכה ועקב כך שבוזגלו בעל השפעה בסניף הליכוד המקומי דבר שעשוי לקדם את המגעים בין הצדדים. מלכה כזכור נבחר ליו"ר הליכוד המקומי לאחר קביעת הוועדה המוניציפאלית בליכוד. מלכה רץ לראשות העיר מטעם המפלגה לאחר שמספר 2 בסיעתו כיום, אלי זפרני תחילה דרש פריימריז מול מלכה על ראשות הסניף ובשלב מסוים היה נראה שגם בוזגלו ינסה להתמודד מול השניים. בסופו של דבר זפרני הסכים להיות מספר שתים של מלכה וסלל את הדרך לאיחוד.

בוזגלו התמודד ברשימה עצמאית ביחד עם חברו לסיעה יורם ממן והשתי הרשימות זכו בשני מנדטים כל אחת.

במועצת הסניף המקומית אישרו את הידיעה לפיהם ישנה אפשרות כזאת שהסיעות יאוחדו לסיעה גדולה בת 4 מנדטים אך לא ידעו לומר מתי המהלך יצא לפועל. האיחוד, במידה ויתקיים, יגרום לכך שסיעת הליכוד תהפוך לסיעה הגדולה במועצת העיר לאחר שכעת כל הסיעות מונות שני מנדטים למעט הבית היהודי שזכתה מנדט אחד.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad