היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

היצירה היא דרך חיים

תחילה למדה באולפן ועבדה בניקיון בבית אוכל "לישנסקי" במטולה. כשהיא עזרה לבעלת המסעדה בהכנת ארוחות, האוכל שהיא בשלה היה טעים במיוחד. בעלת המסעדה מיד פיטרה אותה מעבודתה בניקיון וקלטה אותה בתור טבחית, ללא ניסיון, ללא תעודות, רק בזכות הכישרון שלה לבישול. תוך כדי עבודה סיימה גלינה כמה קורסים ורכשה מקצועות נוספים: מסז', קוסמטיקה ובניית ציפורניים.

הלקוחות הראשונים הגיעו לגלינה דרך בנה  הצעיר בן 9 באותה התקופה. הוא שיחק בחצר הבית וראה נשים שיושבות על הספסל ומדברות. הילד ניגש אליהן וסיפר, שאימו עושה מניקור, פדיקור ומסז'. זה היה הניסיון הראשון שלו בפרסום, ועכשיו הוא לומד קופירייטינג תלאביב.

הציורים הראשונים ציירה גלינה על הציפורניים של לקוחותיה. זה יצא כל כך מוצלח, שהיא החליטה לנסות לצייר גם על הנייר, בלי ללמוד ובלי ניסיון.

אולגה קושניר, אמנית ידועה שמלמדת בחוגי ציור בקריית שמונה התלהבה מעבודותיה של גלינה והזמינה אותה ללמוד בחוג שלה. מאז גלינה לא מפסיקה לצייר, ותמונותיה מלאות אור ושמחת חיים.

גלינה הצליחה לבנות את חייה כך שלא עובר לה יום ללא עשייה. היא מנצלת כל דקה ביממה כדי ליצור דברים יפים. כישרונותיה הרבים ויכולתה ללמוד הביאו אותה לערוצים נוספים של היצירה. היא מכינה תכשיטים ומתנות עבודת יד שעונים, חמסות, סיכות מחזיקי מפתחות בעיצוב המקורי והבלעדי שלה. בנוסף לזה, גלינה מעבירה סדנאות הכנת תכשיטים בטכניקות שונות וסורגת בגדי תינוקות יפהפיים.

הלקוחות מהארץ ומחו"ל מגיעים לגלינה דרך הפייסבוק או מפה לאוזן. בדרך כלל, מי שכבר קנה מיצירותיה חוזר אליה שוב, כי היצירות שלה איאפשר למצוא בחנויות.

גלינה נוהגת לא לחזור על אותו עיצוב פעמיים, הדמיון שלה בלתי מוגבל וכל מוצר שיצוא תחת ידיה הוא אחד ויחיד בעולם.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad