היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ובמקום השלישי: אורית קמרי ורון ויינרייך

 

במקום השלישי והמכובד מתוך למעלה מ800 שירים שהוגשו והתמודדו זכו רון ויינרייך ואורית קמרי בשיר "אנא אלי ענני" אותו כתב אביגדור קהלני והולחן ע"י רון ויינרייך ויועד פקטה.

התחרות שודרה בשידור חי ולאורית זו הייתה הופעה ראשונה במעמד מעין זה.

במקום הראשון זכה פאר טסי עם השיר תחזרי מהז'אנר המזרחי ובמקום השני טמיר שטרית עם השיר "סימון דה בבואר". אורית ורון התמודדו וגברו על מועמדים מוכרים ומנוסים כמו: דנה ברגר איה כורם אריק סיני ואחרים.

מגיע לאורית שאפו גדול על המאמצים הגדולים לעלות על הבמה ולהופיע למרות השפעת ולמרות קשיים טכניים והסאונד, היא שרה מבלי לשמוע את עצמה ואת הנגנים.

אורית, בת קריית שמונה עושה חייל במרכז, ולצד לימודיי המשפטים אותם סיימה זה כבר, היא משקיעה בכישרון נוסף, שירה.

ברזומה שלה יש הופעות גם לצידו של דודו פישר הענק.

אורית, צנועה ודיי בורחת מאור הזרקורים אינה שׂשׂה לשתף פעולה בחשיפתה לציבור, וחבל.

הופעתה בפסטיבל יחד עם רון ויינרייך בביצוע שירו של אביגדור קהלני "אנא אלי ענני", נחשבת לפריצת דרך בקרירה המוזיקלית ויש לקוות שעיני המפיקים צדו את כישרונה בשירה.

אורית: "הייתה התנסות מדהימה וכייפית. למרות כל התקלות והשפעת ממנה עדיין לא החלמתי. אני מודה על ההזדמנות להופיע בפסטיבל הראשון אחרי ההפסקה הממושכת ולזכות עם רון במקום השלישי המכובד".

השיר "אנא אלי ענני" מדבר על תפילת הפצוע בשדה הקרב. רון נפצע במלחמת לבנון השנייה כמפקד טנק. וקהלני בעל עיטורי הגבורה פעמיים וסיפוריו מוכרים. 

השיר נוצר מתוך מאבק קשה של נכי צה"ל והרעיון היה להשמיע את קולם של נכי צה"ל. שלושתנו נפצענו בצבא וחברי בית הלוחם ואני ורון מופיעים בטקסים של בית הלוחם ונכי צה"ל.

הרעיון לשלוח את השיר היה של בצלאל אלוני (עפרה חזה) ששמע את השיר והתרגש עד דמעות והמליץ לנו להירשם לתחרות. שמחנו כשהודיעו לנו שהשיר התקבל מתוך למעלה מ-800 שירים. השיר קיבל חשיפה גדולה ובימים אלו יוצא לרדיו.

אורית שסיימה את לימודי המשפטים ואת ההתמחות, כאמור ממשיכה להקליט ולעבוד על אלבום הבכורה.

מאחלים לה הצלחה ובטוחים שהיא תבוא…

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad