היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מד"א קריית שמונה: נחנך המוקד הרפואי המשופץ

לאחר שנה של פעילות בחדר זמני בתחנה הקיימת בקריית שמונה, הסתיים לאחרונה השיפוץ שהתאפשר בזכות תרומתם הנדיבה של אגודת ידידי מד"א בבריטניה. הטקס נערך במתחם החדש במעמד משלחת נוצרים ידידי מד"א בריטניה, מנכ"ל אגודת ידידי מד"א בריטניה, בכירי מד"א, הנהלת אגף הרפואה, הנהלת מרחב ירדן, עובדי ומתנדבי מד"א ממרחב ירדן.

דניאל בורגר, מנכ"ל אגודת ידידי מד"א בבריטניה: "אני שמח מאוד על כך שהתאפשר לנו לממן עוד פרויקט חשוב מאוד שיסייע להציל חיים. אני נרגש מהעובדה שהתמיכה לבניית המבנה הגיעה מנוצרים ידידי מד"א בבריטניה שעמדו במשימה הלא פשוטה של איסוף הסכום הדרוש לחידוש המוקד הרפואי ולהפיכתו לחדיש ומשוכלל".

נשיא נוצרים ידיד מד"א בריטניה, הכומר מארק מאדליי: "השיפוץ והפתיחה של המוקד הרפואי בקריית שמונה שינוהל ע"י מגן דוד אדום הינו רגע מרגש עבורי ועבור כל התומכים שלקחו חלק בתהליך הסיוע. נשמח לעזור לכם גם בעתיד".

מג"מ שמעון אביטבול, מנהל אזור גליל עליון ותחנת קריית שמונה: "בעזרת הכלים שנתרמו על ידכם יכולים כיום העובדים והמתנדבים של מד"א להציל חיים. אנו, אנשי מד"א בישראל, מתפקדים בתור היד הארוכה של ידיד מד"א בעולם המסייעים במעשה הנהדר של הצלת חיים".

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני רוצה להודות לאגודת ידידי מד"א על תרומתם הנדיבה שאפשרה את שיפוצו של המוקד הרפואי. אגודות הידידים של מד"א ברחבי העולם מהווים את המנוע שמאפשר את צמיחתו של הארגון ותורם בצורה קריטית למשימת הצלת החיים במדינת ישראל. חידוש פני המוקד הרפואי והוספת טכנולוגיות מתקדמות, כמאופיין במגן דוד אדום, יצעיד את השירות הרפואי קדימה לרווחת כלל תושבי האזור וקריית שמונה בפרט".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad