היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מהשבוע – בדיקות MRI בקריית שמונה

מנהל הכללית בצפון יורם סגל ציין בדבריו שהבאת השרות החשוב הזה לקריית שמונה הוא ביטוי למדניות ארוכת טווח של הקופה לצמצם את פערי הרפואה שבין המרכז לפריפריה. "אנחנו נמשיך ונשפר את השירותים הללו עוד ועוד. תושבי קריית שמונה והאזור זכאים לקבל את הרפואה המיטבית והמרחק מהמרכז לא צריך להוות בעיה".

ראשי הרשויות של קריית שמונה וגליל עליון הרב ניסים מלכה וגיורא זלץ הודו לכללית על ההחלטה וציינו שיש מקום להמשיך ולהשקיע בנושא הבריאות עוד ועוד.

חברת מור-מאר המספקת את השירות יוצגה בטקס על ידי פרופ' בר מאיר המנהל הרפואי שבירך את כללית על היוזמה להביא את מיטב הטכנולוגיה לפריפריה. "שירות הניידת מגיע לצפון הארץ, קריית שמונה, כרמיאל ולישובי הדרום הרחוקים ממרכז, יש בכך תיקון והשוואה במשאבים העומדים לשירות תושבי הפריפריה.

במור מאר למעלה מ-30 רופאים מומחים בכל התחומים, ברדיולוגיה, פגיעות ראש, מחלות מפרקים המאפשרים פענוח מיידי של תוצאות ה-m.r.i און ליין על ידי רופא מומחה בכל תחום ותחום.

עוד סיפר פרופ' בר מאיר ש"החברה מבצעת את מגוון הבדיקות בתחומי האבחון השונים של MRI , כמו: סריקות מוח, עמוד שדרה, בטן ואגן, עצמות ומפרקים, אבחון סרטן השד, בדיקות לאבחון מומים בלב, ואבחון סרטן הערמונית. תוכנה חדשנית מאפשרת להדגים את כלי הדם בתלת-ממד, לצורכי אבחון מומים מולדים, מפרצות ודימומים. והחשוב מכל, אנחנו נהיה מחוברים לטובים שברופאים בכל תחום ובכל מרכז רפואי כדי שהשירות יהיה הטוב ביותר", אמר פרופ' בר מאיר.

ד"ר הלר המנהל הרפואי של הכללית מרכז הודה על הבאת הניידת לקריית שמונה ואמר בחצי חיוך "הלוואי שכל הדברים שנאמרו כאן היום במעמד החגיגי ייושמו".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad