היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"מלגות למדענים צעירים"

פרופ' יונה חן, נשיא המכללה האקדמית תל חי הגיע עד לתחנת "יאיר" במו"פ (מחקר ופיתוח) ערבה תיכונה וצפונית בחצבה, לטקס האזכרה במלאות עשרים שנים למותו של יאיר גוראון ז"ל, יליד קיבוץ מרדכי, שהקים וניהל את מו"פ (מחקר ופיתוח) ערבה תיכונה וצפונית.
 
במהלך הטקס המרגש, הכריז בנו, רן גוראון , המכהן בתפקיד בכיר- סמנכ"ל השיווק של סלקום, על כך שמשפחת גוראון החליטה על הקמת קרן מלגות חדשה לחוקרים צעירים על שמו של האב יאיר גוראון ז"ל, בשיתוף עם מו"פ ערבה תיכונה וצפונית ומועצה אזורית ערבה תיכונה.
 
אילון גדיאל, מנכ"ל מו"פ ערבה תיכונה וצפונית (יליד הקיבוץ כפר בלום)  אמר, כי יאיר אהב את האדמה ואת הארץ ופעל בכל מאודו בתחומים שונים לקידום הפעילות המחקרית בישראל. "את הקמת קרן המלגות נציין השנה גם בטכס הפתיחה של היום הפתוח במו"פ ערבה תיכונה וצפונית בט"ו בשבט, במעמד נשיא המדינה, שר החקלאות ואורחים נוספים. הקמת קרן המלגות על שמו על ידי משפחתו תאפשר לחוקרים צעירים להמשיך בדרך שהתווה ולקדם את החקלאות הישראלית" הוסיף גדיאל. בין עשרות המשתתפים בטכס המכובד והמרגש: ראש מועצה אזורית ערבה תיכונה עזרא רבינס,
ד"ר יובל אשדת, המדען הראשי, משרד החקלאות ופיתוח הכפר, חוקרים מאוניברסיטת בן גוריון, הפקולטה לחקלאות חוקרי המו"פ וחברים מהגליל.
 
התערוכה החקלאית הגדולה בישראל, תתקיים במו"פ ערבה תיכונה תתקיים בט"ו בשבט 19-20 בינואר והיא פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

אולי יעניין אותך

Bottom ad