היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פינצ'רו את גלגלי ראש העיר

שבועיים לפני כן בתום ישיבת המועצה לאישור תקציב העירייה, ניקבו אלמונים את צמיגי מכוניתו של גזבר העירייה הפורש יגאל פינחס.

במשטרת קריית שמונה רואים בחומרה את המקרה ומפקד המשטרה סנ"צ מיכאל שפשק אמר ל"חדשות הגליל": "המקרה הזה חמור ונטפל בו במלוא חומר הדין שהחוק מעמיד לרשותנו. אנחנו לא מתכוונים להקל ראש במקרה הזה. נפעיל יד קשה בטיפול במקרה הזה. אנחנו לא לוקחים סיכון והעמדנו לרשות ראש העיר סל אבטחה גם בלשכתו וגם בביתו".

המקרה הזה עלול לגלוש לכיוונים שעליהם אנחנו שומעים בישובים אחרים ולכן, חשובה התגובה הנמרצת והבלתי מתפשרת נגד תופעות מעין אלו, ויהיו קלות ככל שיהיו.

בעוד יורם אלגריסי הממונה על הנושא מגיש תלונה במשטרה ומתקן את הפנצ'ר מתאושש מהפנצ'ר הראשון, גלגלי רכבו של ראש העיר נדקרים למחרת בשנית והפעם לאור היום.

במשטרה מגיעים למסקנה שזה יותר מידי. על אף התנגדותו של ראש העיר למלא אחר ההמלצות של המשטרה, בין היתר בעניין המאבטחים, הפעם מבין ראש העיר שזה לא משחק ילדים והעניין עלול לאבד שליטה ולהגיע לפינות לא נעימות, והוא משתף פעולה.

גורמים במשטרה רמזו שאילו ראש העיר היה משתף פעולה קרוב לוודאי שהמשטרה הייתה מניחה את ידה על הדוקר הסדרתי.

פנינו בשנית אל סנ"צ שפשק ושאלנו, האומנם? אומץ או חוצפה? "אכן קיבלנו תלונה נוספת היום (שלישי) ואנחנו מתייחסים אלה בכובד ראש. ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו, כולל אמצעים סמויים ומודיעיניים כדי לטפל בעניין".







 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad