היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים – 09.08.2013

ממש לא מצחיק

במהלך השבוע האחרון הגיע מספר רב של שיחות למוקד המשטרה 100 והוזעקו ניידות משטרה למקומות שונים בעיר עקב דיווח שקרי על אירועים פלילים ואחרים. ניידות המשטרה הגיעו למקומות הללו, והסתבר להם שלא היה ולא נברא. כאשר אזעקות השווא חזרו על עצמם, החליטו במשטרה לאתר את המקום ממנו מתבצעות שיחות הסרק. באמצעות מיכשור מיוחד המקום אותר, ובלשים סמויים ארבו לעבריינים. מה הייתה הפתעתם של השוטרים כאשר גילו שמדובר בחבורת נערים שעשתה מעשי 'קונדס' מתוך 'שעמום'.

הנערים עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה, ובמשטרה ממש לא צחקו, פתחו לנערים תיקים ובהמשך העניין יטופל באמצעים ובדרכים שהחוק מאפשר במקרים מעין אלה.

גורמים במשטרה אמרו "המעשים הללו של הנערים חמורים ביותר בגלל הרגישות בה אנו חיים כאן, וכל הזעקת שווא של ניידת, באה על חשבון הכוננות והמוכנות של השוטרים למקרים אמיתיים. אנו רואים את התופעה הזאת בחומרה ומזהירים לבל יישנו כדי שלא נצטרך להפעיל את מלוא חומרת הדין".

 

 

 

פורץ בסטייל, על אופניים

הפורצים היום משכללים את אמצעי הפריצה, זה מוכר. אולם, פורץ המגיע ל'מקום עבודתו' כאשר הוא רכוב על אופניים, זה היה ממש חדש לשוטרים.

הפורץ-הרוכב היה מגיע לאזור הפריצות שהוא תיכנן, 'מחנה' את האופניים בצורה תמימה וניגש לעבודה. הוא נהג לפרוץ למספר רב של בתים ודירות, ואת שללו היה מעמיס על האופניים ומדווש הביתה שמח וטוב לב.

חדוות העבודה של הפורץ-הרוכב עלתה על עצביהם של הכנים אצלם הוא ביקר, ושוטרי תחנת קריית שמונה החליטו לשים סוף לדבר.

שוטרי מחלק הבילוש של התחנה הכינו לפורץ מארב ושמו את ידיהם עליו. הוא גמגם, התבלבל ונלקח לתחנת המשטרה על מנת להיחקר ולנוח מעבודתו הקשה.

בתום קבלת הפנים, נרשם הפורץ בספר האורחים של התחנה והוגש נגדו כתב אישום.

 בסריקה בביתו של הפורץ התגלה (כמובן) הרכוש הגנוב והוחזר לבעליו.

 

 

אשכול המציל

שוטרי קריית שמונה עסוקים בדרך כלל במרדף אחרי עבריינים ופושעים, אולם הם עושים גם מצוות לא פעם.

בתחילת השבוע הוזעקו ניידות הסיור וצוות הבילוש לירדן ולתדהמתם הבחינו באישה כבת 50 במימיו הצוננים של הירדן, כאשר היא זועקת לעזרה "הצילו!" ונאחזת בכוחותיה האחרונים בגזע עץ שנקרה בדרכה.

הבלש אשכול קפץ למים ויחד עם כוחות ההצלה חולצה האישה מהמים שאיימו להטביעה, קיבלה טיפול ושבה לנשום בכוחות עצמה.  

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad