היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אדי האלכוהול שנדפו מפיו של הנהג כמעט ומסטלו את השוטר

משטרת ישראל עצרה השבוע בקריית שמונה נהג בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול ברמה של 1230 מיקרוגרם, פי 5 מעל המותר. הנהג נעצר ורישיון נהיגה שלו נפסל.

במהלך פעילות מבצעית באזור התעשייה בעיר הבחינו השוטרים ברכב שנוסע באופן מחשיד וביקשו מהנהג לעצור לבדיקה.

במהלך הבדיקה הריחו השוטרים ריח חריף של אלכוהול מפיו של הנהג ומבדיקת נשיפה עלה כי מדובר בנהג שיכור ברמה של 1230 מיקרוגרם, פי 5(!) מעל המותר.

הנהג, בשנות ה30, תושב קריית שמונה, נעצר והועבר  לחקירה במשטרה.

נרשמה לו הזמנה לשיפוט מהיר ורישיון נהיגה שלו נפסל ל30 יום.

משטרת ישראל פועלת כל העת במטרה לאתר נהגים פורעי חוק, המסכנים בנהיגתם את משתמשי הדרך.

עלייה בסחר בסמים

נראה שבחסות הקורונה המתמשכת, חלה גם עלייה בסחר ושימוש בסמים. הםעילות מתבצעת בשיטות מתוחכמות המקשות על תפיסת הסוחרים, אולם המשטרה אינה מוותרת ומנסה להדביק את הסוחרים במרדף התמידי אחריהם.

בתוך כך, שוטרי תחנת קריית שמונה עצרו צעיר בן 25 תושב הצפון שסחר בסמים באמצעות רשת ה-"טלגראס". חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין 12 עסקאות סמים שביצע.

לפני כשבועיים פשטו שוטרי משטרת ישראל על בית מגוריו של הנאשם בן ה-25 תושב האזור. בחיפוש נתפסו סמים מסוג קנאביס בכמות שלא לצריכה עצמית, סמים שעל פי החשד נועדו לסחר על ידי הנאשם.

הנאשם נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה. מעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בקריית שמונה בהתאם לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום כנגדו.

החקירה העלתה כי הנאשם סחר בסמים באמצעות רשת להפצה ולמכירה של סמים, "טלגראס", רשת שמופעלת באמצעות יישומון "הטלגרם", שהינו יישומון בו המסרים מוצפנים מקצה עד הקצה וישנה אפשרות של השמדת שיחות שהתקיימו בין הצדדים. הכניסה ל"טלגראס" היא בשיטת חבר מביא חבר, כאשר פרטיו של המשתמש נבדקים מול חשבון הפייסבוק שלו.

בתום חקירה מאומצת גובש מארג הראיות כנגד הנאשם וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה בבית משפט השלום בקרית שמונה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום בגין עבירות של סחר בסמים והחזקה של סמים שלא לצריכה עצמית. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.

משטרת ישראל תאבק בנחישות כנגד הפצת סמים מסוכנים, תוך שימוש במגוון אמצעים חקירתיים במטרה להגיע לאותם עבריינים המגדלים, משווקים וסוחרים בהם, במטרה שימוצה עימם הדין ובמטרה לשמור על שלומו של הציבור.

אולי יעניין אותך

Bottom ad