היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"קומנדו" עיריית קריית שמונה יוצא לשטח

בסוף השבוע שעבר השתתפו מנהלי האגפים והמחלקות בעירייה ביום היערכות מיוחד שאורגן ע"י עמותת נט"ל (נפגעי טראומה לאומית) שנערך בצוק מנרה. מנהלי האגפים והמחלקות נאלצו להתמודד עם אתגרי הטבע כהכנה טבעית לקבלת החלטות תחת לחץ, בתנאים לא רגילים בזמן חירום. "ללא קשר איזה אירוע מחכה לנו בעתיד, מנהלי הרשות צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש למתקפת טילים, לרעידת אדמה, לאסון טבע אחר או לכל אסון אחר", אמרו מדריכי עמותת נט"ל שתרגלו את מנהלי הרשות לקבל החלטות נכונות תחת לחץ. מנהלי האגפים חזרו לסדנאות המנהיגות שעברו בצבא, ועברו בתחנות בהן היו צריכים להוכיח כושר גופני, אחריות, גילוי מנהיגות ודרכי התמודדות עם משימות לא פשוטות.  כחלק מהתחנות ומההפעלות הצוות היה צריך להפגין את כישורי הבישול בטבע תוך לחץ של זמן, למצוא נוסחאות לפתרון יעיל של בעיות שהוצגו בפני הצוותים ולעבוד בצוות תוך גילוי מנהיגות ואסרטיביות במשימות שניתנו.
עמותת נט"ל שעובדת עם מרכז חוסן בעיר בניהולה של לימור וישינסקי, העבירה במהלך השנה הכשרות למחלקות חינוך והרווחה בעירייה, כאשר יום ההיערכות היה סיכום לכל ההכשרות שעברו עד כה.  ראש העיר ניסים מלכה שהשתתף בחלק מהסדנא אמר כי על עובדי הרשות מוטלת אחריות כבדה בטיפול באוכלוסיית העיר גם בזמן חירום, כך שלהיערכות ולמוכנות האישית של כל עובד ומנהל יש משקל משמעותי בתפקוד האישי והרשותי בזמן חירום.

"קשר מקצועי טוב והדוק בין עובדי הרשות בזמן שיגרה יסייע לנו רבות בזמן חירום. חשוב מאוד לתאם את עבודת כל הגורמים ברשות כדי שהציבור יקבל את הטיפול הטוב ביותר שהעירייה יכולה וצריכה להעניק לו בשגרה וגם בשעת חירום", אמר ראש העיר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad