היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

3 מיליון שקלים להקמת אתר קמפינג וקראוונים בעיר

שר התיירות יריב לוין ביקר השבוע בקריית שמונה ונענה לבקשת ראש העיר לתקצב יוזמה תיירותית בהובלת החברה הכלכלית, בסך 3 מיליון שקלים, להקמת אתר קמפינג וקראוונים בסמוך לפארק המטוס בכניסה הצפון מזרחי של העיר.

פארק המטוס הינו פרויקט משותף של עיריית קריית שמונה, קק"ל, רשות מקרקעי ישראל ורשות ניקוז כנרת להקמת פארק תיירותי אקולוגי לאורך אפיק נחל עיון ובסמוך לשכונת יובלים.

היוזמה התיירותית שתוקצבה על ידי המשרד הינה נדבך נוסף בפרויקט אשר מטרתו למשוך תיירות פנים וחוץ לקריית שמונה ולמצב את מעמדה התיירותי באזור.

ראש העיר ניסים מלכה: "חזון הנהלת העיר, בראשה אני עומד, הוא למצב בעשור הקרוב את מעמדה התיירותי של קריית שמונה אשר תהווה תחנת מוצא, התארגנות ולינה אזורית למאות אלפי המבקרים הפוקדים את הצפון מדי שנה. לשם כך גיבשנו תוכנית אב לתיירות המבוססת על היתרון האסטרטגי הבולט של קריית שמונה, היותה העיר היחידה באזורה. העיר יכולה לנצל את קרבתה לאטרקציות אלו ולהציע שירותי תיירות אורבניים כגון: מסחר ייחודי, הסעדה, פתרונות לינה זולים ונגישים, נופש פעיל, אטרקציות תרבות, מדע ואומנות אשר יאפשרו למטיילים באזור לשלב בטיולם בין איכויות של עיר לאיכויות של כפר וטבע".

קדמה לישיבת העבודה עם השר ביקור ברחבי העיר, תצפית מגבעת שחומית, טיול רגלי בפארק הזהב, סיור במרכז הכיכרות ולסיום ביקור ברכבל צוק מנרה ופגישה עם מנהלי האתר.

השר הצהיר כי הוא רואה חשיבות רבה בקידום התיירות בקריית שמונה ובאזור, בדגש על הקמת מוקדי אכסון מגוונים אשר ישרתו את מאות אלפי המטיילים בצפון.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad