היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בנק הפועלים העניק מלגות במכללה האקדמית תל-חי לסטודנטים הפועלים בתוכנית "פעמונים"

 

באירוע הענקת המלגות השתתפו מנהל סניף בנק הפועלים  בקריית שמונה נשיא המכללה, פרופ' יוסי מקורי צהל ברזני, מנכ"ל המכללה אלי כהן וסמנכ"ל המכללה מוטי כהן. "בנק הפועלים הוא אחד השותפים החשובים והמרכזיים שלנו ותרומתו למכללה היא גדולה מאוד. הבנק תורם רבות, לא רק למכללה אלא גם לקהילה באזור ואנו מודים לו מאוד ומעריכים את הנכונות לסייע בכל דבר ועניין" אמר מנכ"ל המכללה אלי כהן.

פרויקט תכל"ס מלגות לפעילות חברתית- חינוך פיננסי לצעירים ונוער בסיכון הוא פרויקט שנעשה בשיתוף פעולה עם עמותת "פעמונים" ובנק הפועלים. מלגות אלו מיועדות להכשיר קבוצת סטודנטים מובילים, בעלי תודעה חברתית הרואים את עתידם באצבע הגליל ומעוניינים לפעול למען קהילות האזור. המלגאים עוברים הליך של איתור, מיון והכשרה שלאחריהם, הם מדריכים ופועלים במסגרות אזוריות לנוער, חלק גדול הם נוער וצעירים בסיכון. המטרה היא להעלות את המודעות ולהעניק כלים שיעודדו התנהלות כלכלית נבונה ויכינו את הנערים לחיים כלכליים עצמאיים.

במסגרת זו ניתנה לאחרונה הרצאה מרתקת, אותה העביר שלמה הרוש, תושב היישוב כחל ומרצה מטעם בנק הפועלים. ההרצאה עסקה בניהול תקציב של סטודנט: על מה חשוב לשים דגש, טיפים לקניית מוצרים בסיסים, מיפוי של התקציב השבועי והחודשי, שיקוף של התקציב, טיפים על הלוואות וחסכונות. להרצאה זו חשיבות גבוהה מאד, מכיוון שרוב הסטודנטים, הלומדים במכללה ומתגוררים בצפון, מנהלים משק בית עצמאי. ההרצאה הייתה מוצלחת ומועילה מאוד עבור הסטודנטים.

ארגון פעמונים שואף למציאות שבה המשפחות בישראל מנהלות חיים כלכליים מאוזנים ואחראים בדרך ישרה, מציאות שתסייע לבניית חוסן כלכלי וחברתי. מנהל סניף בנק הפועלים צהל ברזני אמר כי הוא שמח ומתרגש להעניק את המלגות: "הקשר שלנו עם המכללה הוא ארוך שנים ופרויקט "פעמונים", לו שותפים הסטודנטים, הוא פרויקט חשוב, המחנך להתנהלות פיננסית נכונה והקניית כלים חשובים לבני הנוער כבר בגיל צעיר, כדי להימנע מלהגיע לסיטואציות כלכליות בעייתיות. יש כאן הרבה עניין של מודעות, אחריות ולמידה."

בתמונה: מנכ"ל המכללה אלי כהן, מנהל סניף בנק הפועלים בקריית שמונה צה"ל ברזני, נשיא המכללה פרופ' יוסי מקורי וסמנכ"ל בכיר במכללה מוטי כהן.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad