היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

תופסים עמדות

תומכים בניסים

ד"ר בוריס סידלקובסקי
הראשון שסגר עם הרב ניסים היה ד"ר בוריס סידלקובסקי, שבאמתחתו שני מנדטים ביחד עם חברת המועצה אהובה סירוגין. ד"ר בוריס עשוי לקבל את תפקיד סגן ראש העיר במידה וניסים מלכה ינצח את יורם מלול.

"לאחר בדיקה שעשינו עם תומכינו כולל בדיקה מספרית, בדקנו מי יתמוך במי ולאחר פגישה עם ניסים שבה דברנו על הדברים החשובים לק"ש שזה ניקיון, תפקוד אגף חזות העיר, חינוך ופיתוח העיר הגענו להבנות וקיבלנו החלטה שאני ואהובה נתמוך בניסים מלכה לראשות העיר ובהמשך נהיה שותפים להנהגה ולעשייה".

ש"ס
החיבור בין ש"ס לניסים הוא הדבר הטבעי ביותר, אחרי שבקדנציה הקודמת ניסים עזר ותמך בכמה פרויקטים עיקריים שהובילו נציגי ש"ס (בעיקר הקמת תלמוד תורה). ש"ס שמגיעה למועצה עם שני מנדטים פרסמה בינתיים רשימת דרישות.
יו"ר ש"ס בקרית שמונה, יהודה חיים : "ראשית כל, הסיבה העיקרית שבאנו תומכים בניסים זה עניין הכרת הטוב. אנו יודעים שבכל הנושא החברתי והדתי ניסים עזר הכי הרבה, לכן באופן טבעי ראינו צורך לתמוך בו , לעזור לו ולהכיר לו טובה.

 

אתי חי

באופן לא צפוי הצהירה אתי חי, חברת מועצה מטעם בנצי ומספר 4 ברשימתו על תמיכה בניסים מלכה, ולא ביורם מלול כמו שעשו חברי מפלגתה. בקיר ה"פייסבוק" שלה כתבה "בנצי, אני ואתה הלכנו כוורת דרך ביחד, אתה אדם מקסים ויקר, מאחלת לך הצלחה בצד שבחרת. החלטתי לעבור צד כי זה מה שמתאים לי ולכן בחרתי בניסים מלכה לראש העיר שלי".

-מדוע החלטת לתמוך בניסים מלכה בסיבוב השני?

"אני חושבת שכמו שכל המועמדים אומרים, שקדנציה אחת לא מספיקה להשיג את כל המטרות אלא רק לשמן את הגלגלים, אז למה מצפים מניסים שהוא יצליח לעשות הכל בקדנציה אחת, ולכן החלטתי לתמוך בו לעוד קדנציה ואני מאמינה שהוא יצליח".


-אם כך מדוע לא תמכת בניסים מלכה מלכתחילה?

"בנצי פנה אליי ראשון וסגרתי איתו מיד ולכן המשכתי איתו עד הסוף. עכשיו יש לי זכות לבחור במועמד שאני מאמינה בו שהוא יכול להמשיך להצליח במה שהוא התחיל".


– התאכזבת שהיית במקום לא ריאלי?

"אין תגובה".

 

 

יגאל בוזגלו

יגאל בוזגלו היה אחרון המתמודדים שהצהיר על תמיכה , בסופו של דבר יגאל הביע את תמיכתו בניסים מלכה (ראיון בעמ' ….)

 

 

תומכים ביורם

בנצי, אביחי שטרן (צל"ע)

באופן צפוי וכפי שהצהיר בעבר הצטרף בנצי ליורם מלול וביחד הם מקווים להשלים את המהפך. בנוסף לבנצי ויפעת גם עו"ד אביחי שטרן הצטרף ומסר ל"חדשות הגליל" "אני מאמין שהציבור אמר את שלו בבירור והתשובה לא משתמעת לשתי פנים, הציבור רוצה שינוי ולכן אתמוך באלטרנטיבה הקיימת לראש העיר. הוכח שגם יורם מלול וגם בנצי מאמינים בקידום הצעירים ורואים בהם חלק
אינטגרלי מהמערכת ואף נתנו מקום ריאלי ברשימתם לצעירים ולא רק בסיסמת בחירות, אלא במעשים בפועל".

 

נמנעים

הבית היהודי

 

מהבית היהודי נמסר ל"חדשות הגליל": "לאחר התלבטויות קשות הוחלט שלא לתמוך רשמית באף מועמד. במפלגה מאחלים בהצלחה לשני המועמדים".

אולי יעניין אותך

Bottom ad