היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

דרך המשקפיים

"משקפיים זה חלק מהפנים", אומרת רוני דורי מעצבת מסגרות משקפיים ובעלת חנות "RONEX" בקבוץ כפר גלעדי.

רוני הגיעה לכפר גלעדי בעקבות בעלה גיורא דורי כדורסלן ומאמן שהקים את קבוצת הכדורסל של גליל עליון. היא סיימה לימודי עיצוב גרפי ב"ויצו" בחיפה ועבדה כ-8 שנים במפעל "גליל אופטיק" כמעצבת של המסגרות וכמו כן בקידום מכירות ושיווק בארץ ובחו"ל.

לאחר סגירת המפעל ב-2004 עבדה במשך שנתיים וחצי ב"אופטיקנה" בתל אביב שם יצרה תפקיד חדש: מתאמת אופנה של הרשת, תפקיד שקיים עד היום. בנוסף עבדה בחברת אופטיקה גדולה כמנהלת מחלקת מסגרות ועיצבה ויצרה את מותגי הבית.

לפני כ-4 שנים רוני פתחה חנות ייחודית מסוגה, גלריה למשקפיים עם חנות יד שניה בשם "רונקס" בשביל הלולים בכפר גלעדי. בגלריה אוסף משקפיים מכל העולם, קיר תבניות של המשקפיים המוזרקות (מהמפעל "גליל אופטיק"), ציורים בנושא משקפיים, מחזור של חלקים מהמשקפיים (שרשראות מהצירים,פסלים ועוד…)

לפני כ-3 שנים רוני יצאה עם ליין של משקפיים מצוירות תחת השם "רונקס RONEX" . תהליך צביעת המסגרות למשקפיים מורכב וכולל עיצוב ובחירת המודלים בתערוכות משקפיים בחו"ל, צביעתם בצבעים מיוחדים המיובאים מצרפת, וציפוי המסגרות בלכה מיוחדת השומרת על הצבעים וגם היפו אלרגנית לפנים.

"הרעיונות לעיצוב באים ממקורות שונים" אומרת רוני "אני שואבת השראה מאמנות מודרנית, מהטבע והחיות. עיצבתי סדרת משקפיים בהשראה של האמנית המקסיקנית פרידה קאלו (עם זכויות לשימוש בשם מארה"ב) נמצא אצלי בחנות וכן בחנות מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב ובמספר חנויות אופטיקה בארץ. אולי בעתיד בחנויות מוזיאון בעולם.

לאחרונה אני משחקת בשילוב של הצבעים השקופים לבין הצבעים האטומים שיוצרת הרמוניה צבעונית ושמחה שמקשטת את הפנים כמו תכשיט.

אני נוסעת לתערוכות ברכבי העולם כדי להתעדכן בכל החידושים בעולם האופטיקה והאופנה וגם קשורה לחברה גדולה שמעצבת עבורה את מותגי הבית".

פרט לקולקציה עשירה של מסגרות שמש וראיה, בחנות של רוני ניתן למצוא תכשיטים, עבודת יד, בגדי מעצבים, תיקים ומוצרים יד שנייה מיוחדים. כל פריט בחנות נבחר בקפידה על מקוריות וייחודיות.

"חלק מחלומותיי" מוסיפה רוני "לתעד את תולדות המשקפיים ולהפוך את החנות למוזיאון קטן למשקפיים. אהבתי למשקפיים פרושׂה לאורך שנים רבות, ואני רואה בתחום הזה את האפשרות להמשיך ולהתפתח, ולהביע את אהבתי לאמנות ולצבעים דרך המשקפיים".

פרטים על שעות פתיחת החנות בטלפון: 0524747771   ניתן להתעדכן בפייסבוק  Roni Dori חנות באינטרנט : Ronex eyewea – ETSY

כתובת האתר: www.ronidorironex.com

 

משקפיים

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad