היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בית ספר מצודות מצטיין במחוז

כבר במהלך הביקור של הוועדה ניתן היה להתרשם שחברי הוועדה נמצאים בבית ספר אשר הציב רף גבוה להישגים בתחום הערכים והמצוינות.

חברי הוועדה נחשפו במהלך הסיור לעשייה חינוכית מתמשכת המובלת על ידי המנהלת אולם צוות המורים והמחנכים הוא חלק בלתי נפרד מהעשייה הזאת, ואפילו אב הבית יצחק לוי המעורב, מעבר לתפקידו המוגדר, בחינוך עצמו.

שולה בן שטרית מנהלת ביה"ס: "אני מאושרת מכך שזכינו להכרה כמוסד חינוכי מצטיין. הצוות החינוכי בבית ספר "מצודות" הוא צוות מקצועי, חושב, יוזם ועושה ומגיעה לו הערכה על פועלו. זה צוות שלא שוקט על השמרים, שכל הזמן בודק ובוחן את עצמו, ומחפש דרכים לשפר ולקדם את התהליכים החינוכיים שמתרחשים בבית הספר.

ועוד יותר מכך אני גאה להיות חלק ממערכת החינוך העירונית בקריית שמונה וחלק מקבוצת מנהלי בתי הספר אשר עובדים ללא לאות יחד עם צוותיהם, ומובילים בעיר תהליכים משמעותיים של ייחודיות מתוך אמונה בדרך ומתוך כוונה אמיתית להקים בעיר דור של מנהיגים ואזרחים משמעותיים.

מבחינתי לא רק בית ספר "מצודות" זכה בפרס, כל העיר זכתה במערכת חינוך, באנשי חינוך ובמוסדות חינוך מהמעלה הראשונה!", אמרה שולה עם היוודע דבר הזכייה.

 

הטקס יתקיים בקרוב במעמד בכירי משרד החינוך, מערכת החינוך העירונית וצוות בית הספר במשרד החינוך בנצרת.   

אולי יעניין אותך

Bottom ad