היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בכירי עיריית קריית שמונה במרכז האקדמי לנוער במכללה האקדמית תל-חי

ראש העיר קריית שמונה, אביחי שטרן ובכירים נוספים, ביניהם אופיר יחזקאלי, יורם ביטון, חן אדלר וסיגל כהן הגיעו השבוע לביקור במרכז האקדמי לנוער ע"ש סידני וורן במכללה האקדמית תל-חי, שם נפגשו עם המשנה לנשיא המכללה פרופ' סנאית תמיר, מנכ"ל המכללה אלי כהן, הסמנכ"לית מדי אטיאס וצוות המרכז האקדמי לנוער. לאחר סיור במעבדות הנוער במכללה שמעו המבקרים על הפעילות הענפה והמרשימה של מיזם המדעים גליליום של אשכול מזרחי.
מנהלת מיזם גליליום, ד"ר כרמית שחר הציגה את מטרותיו המרכזיות של המיזם: "להעלות את מספר התלמידים הבוחרים ללמוד מקצועות מדעיים טכנולוגים ברמה של 4-5 יח"ל, לחולל שינוי וליצר הזדמנויות לקידום דור העתיד שיהיו בבוא היום גורם משפיע ומשנה מציאות באיזור הגליל המזרחי וכן לגרום לבוגרי לימודי האקדמיה בתחום המדעים לבחור להתגורר ולעבוד בגליל המזרחי".
יו"ר אשכול רשויות גליל מזרחי, בני בן-מובחר: "שיתוף הפעולה בין 18 הרשויות בגליל המזרחי והראייה האזורית הרחבה, הם הבסיס להצלחה ולקפיצת מדרגה של האזור במגוון תחומי החיים. ככל שנעמיק את השותפות ונפעל ביחד למען האזור, נראה את התוצאות בשטח. גליליום הוא מודל לשיתופי פעולה שמעצים את תחום החינוך למדעים בקרב תלמידי האזור"
ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן: "אני שמח שילדי קריית שמונה זוכים להיחשף לחינוך למדעים ברמה הכי גבוהה. זה הבסיס להצלחה וההבדל בין מערכת חינוך טובה למערכת חינוך מצויינת. אין לי ספק שהתלמידים שנחשפים לתוכנית הזו יהוו את הדור הבא האיכותי של העיר קריית שמונה ושל מדינת ישראל. נמשיך להשקיע בחינוך ילדינו ולהעניק להם את כל התנאים ואת כל האפשרויות, כולל היכרות מעמיקה עם האקדמיה, כדי להצליח ולהגיע הכי רחוק שאפשר".

ד"ר מאיר שנק, מנהלת המרכז האקדמי לנוער בתל-חי סיפרה כי למיזם גליליום שותפים רבים ומשמעותיים: "רשויות אשכול גליל מזרחי, המכללות האקדמיות: תל-חי, צפת וכינרת מכוני המחקר: מיגל, שמיר והמכון לחקר הכינרת וכן מפעלי התעשייה בגליל המזרחי". עוד הוסיפה ד"ר שנק: "אנו פועלים במטרה לעודד עוד ועוד תלמידים החל מגיל הגן ועד כיתה י"ב לפנות לתחומי המדעים, לגשת לבחינות הבגרות, לעשות את עבודות הגמר ובהמשך להתמקד בלימודי אקדמאיים בתחומי המדעים השונים. 53 בתי ספר במרחב משולבים בתוכניות השונות ומספר התלמידים הלומדים במיזם מרשים במיוחד: 10,929 תלמידים מגיל הגן ועד י"ב נחשפים לתוכניות שונות הפועלות במסגרת מיזם המדעים במרחב הגלילי, 3179 תלמידים מתוכם משולבים בתוכניות עומק".

אולי יעניין אותך

Bottom ad