היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ד"ר ענאן עבאסי מונה מנהל המרכז הרפואי זיו בצפת

בסערת האתגרים הרפואיים והאחרים המתרגשים על האזור, מונה השבוע מנהל חדש למרכז הרפואי 'זיו' בצפת. ד"ר ענאן עבאסי, ששימש עד לאחרונה כסגנו של פרופ' סלמאן זרקא, החליף אותו בתפקיד, ונדמה שלרשותו של ד"ר עבאסי לא עומדות ולוּ ימי חסד ספורים. מיד ועכשיו הוא כבר עמוק בתוך התהליכים שאת חלקם הוא התחיל כסגן ועתה יש לו הזכות להוביל כפי הבנתו.

האתגרים העומדים בפניו הם בין היתר: האצת תהליכי המצוינות וגיוס רופאים מהשורה הראשונה, רכישת ציוד רפואי לאורך כל קו השירות, הפעלת והטמעת מכונות צילום (MIR, CT ואחרים) מהמתקדמות בעולם ועוד ועוד.

ד"ר ענאן מחליף את פרופ' סלמאן זרקא שמונה לפרויקטור הקורונה. ד"ר ענאן: "אני גאה להוביל את הצוותים המקצועיים והנפלאים של זיו אל האתגרים הבאים של כולנו".

ד"ר ענאן עבאסי ששימש בשנים האחרונות כסגן מנהל המרכז הרפואי זיו, והחל לנהל אותו באופן רשמי בתחילת השבוע. לפני כן, ד"ר עבאסי מילא שורה של תפקידי ניהול. בין השאר: שימש מנהל מערך גנטיקת עיניים במרכז הרפואי בני ציון בחיפה.

כבר בגיל 34 מונה למנהל מחלקת עיניים בבית החולים הצרפתי בנצרת.

הוא היה עוזר לראש חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים במשרד הבריאות ובגיל 40 בסך הכל, מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי זיו.

מזה זמן, הוא משמש כחבר במספר רב של איגודים מקצועיים ארציים ובינלאומיים.

ד"ר עבאסי: "אני מודה לכולם על האמון שניתן בי להוביל את 'זיו' ולעמוד בראשו של המרכז הרפואי הכי צפוני בישראל. נכונים לנו אתגרים רבים פרויקטים שהתחלנו בהם ועלינו לסיימם לרווחת מטופלינו ואורחינו ופרויקטים נוספים שנתחיל לבצע בקרוב. את המרכז הרפואי זיו מובילים אנשי מקצוע נפלאים מהשורה הראשונה, שכבר הוכיחו לאורך שנים את איכותם הטובה. אני גאה להוביל אותם אל האתגרים הבאים של כולנו. זה המקום להודות לפרופ' סלמאן זרקא שעשה רבות לקידומו של 'זיו' וכעת משמש כפרויקטור הקורונה של ישראל ומאחל לו הצלחה בתפקיד המאתגר".

ד"ר עבאסי, ניהל בשנים האחרונות בהצלחה את הסקטור הפרא רפואי של המרכז הרפואי זיו, את חדרי הניתוח שלו ושימש יו"ר של מספר רב של ועדות חשובות בניהול זיו, נחשב למנהל צעיר ונמרץ שדוגל בקשר ישיר ואישי מול צוותי המרכז הרפואי ובשיתוף פעולה מלא ושיח עם חברי הנהלת "זיו" ומנהלי המחלקות השונות.

 

ראשון בין שווים

במהלך גלי הקורונה הראשונים, הקים ד"ר עבאסי את צוות החוסן של זיו ועמד בראשו. בפעילותו של הצוות, העניקו עבאסי וחברי צוות חוסן אוזן קשבת לכל צוותי מחלקות הקורונה ועובדי המרכז הרפואי, שמעו את מצוקותיהם האישיות ופעלו באמצעות הכלים שעמדו לרשותם, על מנת להקל ולהיטיב איתם, אם בפעולות הפגה ואם בפעולות ריענון.

על הקמת צוות חוסן זכה ד"ר עבאסי לשבחים רבים, לאחר שהצוות סיפק את אחד הצרכים המשמעותיים ביותר בתקופת המאבק הקשה בנגיף קורונה – יחס מכבד, אוזן קשבת ומגע אישי מול עובדי המרכז הרפואי זיו שעבדו מסביב לשעון לילות כימים.

 

הכי חדשני

ד"ר עבאסי הקים את כל מערך החדשנות במרכז הרפואי זיו, תוך הכנסת טכנולוגיות חדישות למחלקות השונות – מה שממצב את זיו כיום כאחד המובילים בתחום בישראל. הוא הניע את כל תהליך הכנסת הרחפנים שישנעו תרופות ובדיקות למרכז הרפואי זיו וממנו.

 

ד"ר ענאן עבאסי – תעודת זהות:

הוא בן 43 מתגורר בעפולה. רעייתו היא זמרת וד"ר למדעי המוח ולהם שני ילדים. בוגר לימודי רפואה בטכניון. בעל תואר שני MSc בגנטיקה מולקולרית מהטכניון.

בוגר קורס מנהיגות למנהלים, HBS בית הספר למנהל עסקים, הארוורד, בוסטון, ארה"ב.

בעל תואר שני במנהל עסקים MBA עם התמחות בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת ת"א.

בוגר מחזור א' של "תכנית ענבר", משרד הבריאות וארגון מעוז.

מומחה במחלות וניתוחי עיניים ומומחה במינהל רפואי.

בזמנו הפנוי (והמצומצם), הוא כותב שירה ונהנה מספורט, בעיקר מטניס ושחייה.

ולנו לא נותר, גם כתושבי האזור וגם כמי שבשעת צרה נזדקק לשירותי הרפואה של 'זיו', שד"ר ענאן עבאס יעלה ויצליח בתפקיד המאוד אחראי וחשוב. בהצלחה.

הרצל בן אשר

אולי יעניין אותך