היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המכרז להפעלת המוקד הרפואי יצא לדרך

עיריית קריית שמונה פרסמה, כמובטח, השבוע את המכרז להפעלת מוקד רפואי חדש ומשודרג בקריית שמונה.

בחודשיים האחרונים פעל ראש העיר הרחק מאור הזרקורים מול גורמים רבים כדי להביא לסיום מוצלח את ביזיון המוקד הרפואי שנסגר על ידי שרת הבריאות לשעבר, יעל גרמן.

במסגרת המכרז, עיריית קריית שמונה הזמינה הצעות לאספקת שירותים להקמתו ולהפעלתו השוטפת, של מרכז לשירותי רפואה דחופים בעיר.

 

את תנאי המכרז, המסמכים הנלווים וכן נוסח ההסכם שהזוכה יידרש לחתום עליו ניתן לרכוש במחלקת הגבייה.

שירותי הפעלת המוקד הרפואי יינתנו ע"י הזוכה במכרז לתקופה קצובה של 5 שנים, כאשר לעירייה תינתן האופציה להאריך את ההתקשרות למתן שירותי ההפעלה לתקופה נוספת.

הזוכה במכרז יהיה רשאי להרחיב את סוג ו/או היקף השירותים הרפואיים הניתנים במוקד, בהשוואה להתחייבויותיו עפ"י המכרז, בכפוף להסכמה מראש של העירייה, משרד הבריאות וקופות החולים.

המוקד יאויש החל מהשעה 13:00 בצהריים ועד לשעה 08:00 בבוקר שלמחרת בכל יום חול (כולל בימי חוה"מ).

בימי שישי מהשעה 13:00 ויישאר פתוח ברציפות במהלך כל השבת/החג, עד לשעה 08:00 בבוקר ביום שאחרי החג/השבת.

 

בנוסף לרפואה הדחופה, יינתנו השירותים: טיפול כללי לכל, טיפול בטראומה, בעיות אורתופדיות, כולל גיבוס במקרים קלים ושרותי מעבדה מורחבים, הפעלת מכון רנטגן בכל שעות עבודת המוקד ועוד.

העירייה עמדה על כך שהצוות הרפואי יכלול רופא בעל ניסיון ברפואה דחופה עם הכשרה מתאימה, אחות מוסמכת ומזכירה רפואית, שיעבדו בכל שעות עבודת המוקד.

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "תקופה ארוכה שאני פועל מול כל גורם אפשרי כדי לפתור את בעיית המוקד הרפואי בקריית שמונה ולהפעילו במתכונת שמתאימה לתושבי קריית שמונה. פתרון בעיות מסוג זה דורש המון נחישות ודבקות במטרה, תוך ניתוב המהלכים להשגת היעד, ולא הרחקתו. אני שמח שעמדנו ביעד ומכאן אנו נחושים לקדם את יתר הנושאים בתחום שירותי הרפואה מול משרד הבריאות וקופות החולים".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad