היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המרכז לגיל הרך בתנועה

למרות מזג האוויר הסוער הגיעו ביום שישי האחרון הורים רבים למרכז לגיל הרך בקריית שמונה להרצאה שנייה בסדרה, מפגש עם סופרת הילדים מיריק שניר וספריה. הרצאה ראשונה עסקה בחשיבות המשחק בגיל הרך.

הבוקר נפתח בארוחת בוקר מפנקת ואחריה הרצאה מרתקת של  הסופרת האהובה כל כך על הורים וילדים. בהרצאה חווייתית ומשתפת הציגה מיריק שניר להורים את עולם הספר והסיפור מנקודת מבטם של ילדים, דיברה על חשיבות שיתוף הילד בחוויה, הדגישה את הצורך להיות קשובים לילד ולצרכיו גם בעת שעת הסיפור ושיתפה את ההורים בניסיונה העשיר תחום ספרות הילדים.

במהלך המפגש סיפרה מיריק כמה סיפורים והדגימה להורים דרכים שונות ליצירת חוויה מעשירה לילדים. ההורים שיתפו פעולה ונהנו מאד. "משמח מאד לראות שיש התייחסות אל ההורים, גם ברמה המקצועית של הרצאות איכותיות הנותנות לנו כלים חיוניים להתמודדות עם האתגר של גידול הילדים, וגם ברמה האישית, כיף להגיע בבוקר כזה סוער לקבלת פנים חמה וטעימה", אמרה אחת האימהות. ההורים ציינו שישמחו לקבל הרצאות בנושאים נוספים והצוות המארגן מסר כי יפעל להיענות לבקשות שיועברו אליו.

ההרצאה הבאה תהיה בנושא "אתגרי תזונה", התארגנות, קשיים בהאכלה וחשיבות הקניית הרגלי תזונה נכונים כבר בגיל הרך. ההרצאה מותאמת להורים לילדים בגילאי לידה – שש ובכלל.

ראש העיר ניסים מלכה: "אני קורא לכל ההורים הצעירים לנצל את המרכז לגיל הרך וליהנות מהשירות המגוון שהמרכז מציע".

אולי יעניין אותך

Bottom ad