היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הצלחה גדולה לפסטיבל "מאירים את העיר" 3

בעיריית קריית שמונה וברשת המתנ"סים מסכמים בסיפוק רב את פסטיבל "מאירים את העיר" שהתקיים זו השנה ה-3 בשלל אירועים ברחבי העיר.

הנה המופעים שהתקיימו במהלך הפסטיבל: שעת סיפור "הסופגנייה המתוקה" בספרייה העירונית, בהיכל התרבות קרקס "דינמיאקו", הופיעו חבורות הזמר העירוניות, הסטנדאפיסט שמעון רגב והופעה מדהימה של גוסטבו.

ביום השני של הפסטיבל: המופע  "אלומיני" בהיכל התרבות וההצגות "ד"ר מולקולה" לילדים ו"נתי הגעתי הופעתי".

הסטנד אפ של נדב אבוקסיס חתם בחיוך את היום.

בהמשך נפתח הפסטיבל עם ההצגה "בעקבות אוצר כד השמן" במתנ"ס ארתור פוקס, ונמשך במופעי מחול ושירה של הלהקות המקומיות בהשתתפות זמרות מהחוג לפיתוח קול בניהולה של סיון דרי, מופע מחול של הלהקה הייצוגית "הורה גואל" בניהולה של מירי ביטון, מופע היפ הופ "TOP STREET," בניהולה של שיר וזאנה, מופע ריקוד של דידי סטודיו למחול בניהולה של עדי אורן, ומופע קפוארה עם רן לוגסי.

בהיכל התרבות התקיים מופע מחול ושירה בשפה הרוסית. פסטיבל "מאירים את העיר" ננעל במסיבת נוער קצבית בהובלת יחידת הנוער. על הפקת הפסטיבל: חברת פירומניה.

במהלך ימי החג הובילו חברי ומתנדבי תוכנית "מוטב יחדיו" הדלקת נרות בשכונות יחד עם התושבים. כ 40 הדלקות קהילתיות התקיימו במהלך החג.

בפסטיבל לקחו חלק כלל מחלקות רשת המתנ"סים ששקדו על תוכנית עשירה ומגוונת לכל המשפחה. ראש העירייה, אביחי שטרן ביקש להודות לעשייתם הברוכה של עובדי היכל התרבות, הספרייה העירונית, מחלקת הילדים והנוער, מתנ"ס ארתור פוקס, מרכז צעירים ותעסוקה. מי שהובילו את האירועים הם אלעד קוז'יקרו, מנכ"ל רשת המתנ"סים וצוותו לצד מנהל התרבות בעיריית קריית שמונה, מאיר מרציאנו.

אביחי שטרן ראש העיר הנכנס השתתף ברוב אירועי הפסטיבל וביקש להודות לצוות המתנ"ס על הובלת האירועים בהצלחה ולתושבי קריית שמונה שהצביעו ברגליים, הגיעו ונהנו משלל אירועים לכל המשפחה: "מרגש היה לראות את כלל תושבי העיר לוקחים חלק באירועי חג של אור, שמחה ואהבה" סיכם שטרן.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad