היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הצלחה להפנינג אקים

בהפנינג זכו המשתתפים לקבל: לחמניה עם נקניקה, סוכר, פופקורן, פיתה דרוזית (הכל חופשי), ונהנו משלל אטרקציות הכוללות: פינת ליטוף חיות, פינת איפור, מעגל מתופפים, פינת יצירה, מתקנים מתנפחים, הופעה של החבלן המשטרתי עם הרובוט המשטרתי, מופע סוסים של המשטרה, מופע ריקודי עם של חניכי הוסטל הילה בלווי המרקידה מירי ביטון ותמר הליצנית שעשתה שמח, כל המשתתפים זכו לקבל כובע בו מתנוסס לוגו אקים, במקום הוכן דוכן הרשמה של אקים לקבלת כרטיס הנחות.  

לאחר עבודה מאומצת מול כל המסגרות וגורמי החינוך המיוחד הצליח סניף אקים לאחד את השורות ולבצע את ההפנינג בשיתוף פעולה של כולם, עם סיום ההפנינג הוחלט על ביצוע ישיבה להפקת לקחים ולחשיבה משותפת בנושאים נוספים.  

את ההפנינג כיבד בנוכחותו ראש העיר הרב ניסים מלכה אשר פירגן לסניף אקים על שלל פעילותיו בשנה החולפת וכן על הפקת ההפנינג. יו"ר אקים דליה אזולאי אשר נכחה באירוע הביעה סיפוק רב בעקבות הצלחת ההפנינג.

בסניף אקים קריית שמונה גליל גולן פועלת קבוצת הורים בהובלת רכז הסינגור הקהילתי בועז בן ציון, בקבוצה זו עלה הרעיון לקיום יום הפנינג שכולו כיף לילדים במטרה שיהפוך למסורת ויתקיים בכל שנה. ההורים העלו את הרעיון לביצוע ההפנינג ונטלו חלק בחשיבה ובביצוע, קבוצת ההורים הפיקה בתחילת השנה את ערב הזכויות והמידע בו נטלו חלק כ 50 משפחות ויצרו שת"פ עם הוסטל הילה לביצוע מסיבת פורים משותפת. בימים אלה מתרכז הסניף באיתור יו"ר שיוביל וימשיך את הפעילות המתקיימת בסניף.  

הפנינג הופק בהובלת סניף קריית שמונה גליל גולן ובשיתוף: הוסטל הילה, מע"ש אהבה, בית ספר שחפים, בית ספר רננים, גני הילדים בחינוך המיוחד, אגף הרווחה- עו"ס פיגור ברווחה, יחידת הנוער העירונית, תוכנית עמ"ן, תוכנית "מוטב יחדיו" ומשטרת ישראל.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad