היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

השבוע שהיה – 18.9.13

 

מסתננים, ולא שום דבר אחר

 

מסתננים יכולים לשהות על אדמת ישראל רק בשני תנאים: בכלא או בדרך לשדה התעופה & וזה לא אומר שלא צריכים להתייחס אליהם בכבוד ובאנושיות, בשני המקומות הללו

בג"צ הראה לכל מי שעדיין לא הפנים את האבסורד בו אנחנו חיים, איך אפשר להיות מדינה דמוקרטית, יהודית ומטומטמת.

במקרה הזה הטענות אינן מופנות לבג"צ, כי בינינו, לשלול את החופש של בן אדם באשר הוא לשלוש שנים בלי כל הליך אזרחי או משפטי, מראה לי אכזרי ומפחיד. אבל זה לא אומר שההחלטה לאסור מסתננים תחת כל שמות הכיסוי שלהם בזמנו לא הייתה חכמה ובעיקר נכונה.

…נחזור מעט לאחור לימי אולמרט העליזים בהם נפרץ הסכר ועשרות אלפי מסתננים 'עשו עליה' דרך סיני לארץ המובטחת, ארץ ישראל, בלי שמישהו הזמין אותם או רצה בהם. אם מישהו חושב שיש כאן הגזמה הוא מופנה לשכונות דרום תל אביב ולגיהינום בו חיים (אם אפשר לקרוא לזה חיים) תושבי השכונות והמסתננים.

ממשלת ישראל עמדה בפני מצב שאם לא הייתה נוקטת באמצעים חריפים, יתכן והיום שכונות שפרינצק ורחוב אילת היו כמו שכונות הדרום בתל אביב. כן, אני שומע את צקצוקי הלשון המתחסד של הצדקנים ואבירי הצדק והחמלה על כל חתול, אבל רק לא על ילדיהם, עתידם ואופייה היהודי של מדינת ישראל לעתיד לבוא.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נקט ביוזמה נועזת וחסם את הגבול עם מצרים ובמקביל אותת לשיירות שבדרך, שגם אם יצליחו להגיע למדינת ישראל, חירותם תישלל לשלוש שנים.

הגדר הורידה את ההסתננות לאפס, וזאת עובדה.

נראה גם שהמסר על קבלת הפנים המחכה למסתננים בישראל תהיה מאחורי סורג ובריח, גם היא הופנמה.

עכשיו, צריך לעשות התאמות נוספות בהתאם להחלטת בג"צ ולחוקק חוק הקובע, מסתנן יוכל לשהות על אדמת ישראל רק בשני תנאים: או בכלא או בדרך לשדה התעופה ומשם אל מחוץ לגבולותיה של המדינה, ואת החשבון שיעשה המסתנן לפני שהוא מגיע לכאן.

חברים יקרים, כיהודים וכבני אדם לא נוכל להיות אדישים למצב בו אנשים חיים כאן ללא מזון, בית או עבודה. לא מתאים ולא נשנה את התורה שלנו בגלל יפי הנפש המעודדים ומכוונים את המסתננים כיצד להתחכם ולהישאר בארץ.

זה מרגיז, זה קשה, אבל מדינת ישראל חייבת להמשיך במדיניות שמי שלא הוזמן לכאן, אין לא מה לחפש כאן. נקודה.

ומזה תעשו השלכות למה שקורה בקריית שמונה…

 

 

בימים ההם בזמן הזה

נוויל צ'מברליין הבריטי וברק אובמה חוסין האמריקאי תאומים סיאמיים & שניהם נקטו במדיניות פיוס. על האסון של צ'מברליין הבריטי אנחנו יודעים, על האסון של ברק אובמה חוסין נדע

בואו נקפוץ לכמה דקות לשנת 2050, מה איכפת לכם…

בנינו ונכדינו יישבו אז ויקראו בספרי ההיסטוריה על מעלליו של היטלר ימ"ש לפני מלחמת העולם הראשונה. הם יכירו את צ'מברלין האנגלי ויכאבו את רציחתם של ששת מיליוני אחיהם ואחיותיהם בתאי הגזים במחנות ההשמדה.

הם יהפכו דף או פשוט יגלשו באייפון ויגיעו לשנת 2013. הם יקראו על אחמדיניג'אד ורוחני, באשר אסאד, על ריסוס ילדים, נשים וטף באותו גז שאבותיהם הושמדו סארין, ויתקלו בדמותו של צ'מבלין.. סליחה נשיא המעצמה האמריקאית ברק חוסין אובמה, וישאלו את עצמם. מה, יכול להיות שאבותינו היו כל-כך מטומטמים? יכול להיות ששני טרוריסטים באצטלה של מנהיגים לגיטמיים בסוריה ובאיראן הוליכו שולל את החבורה הנאורה והשבעה באמריקה ובאירופה? זה בכלל יכול להיות?!

…ואני אומר להם, מכאן, משנת 2013 שכן, זה יכול להיות, ולא רק שזה יכול להיות, זה קרה. עובדה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad