היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

זוכרים את גבי רופא

 

לפני שש שנים נפטר גבי רופא, מנהל קבוצת הכדורגל איתוראן קריית שמונה. גבי, שהיה מנהל הקבוצה, יצק את היסודות לקבוצת הכדורגל איתוראן קריית שמונה שהיום נמצאת בפסגת הכדורגל הישראלי במקום הראשון בליגת העל.

גבי נתן את כוחו, את נשמתו ואת חייו הפרטיים והמשפחתיים למען הקבוצה. איש עם נשמה וחיוך מאוזן לאוזן, שתמיד תמיד היה חשוב לו לעזור ולתמוך בשחקנים יומם ולילה.

היום כשהוא מסתכל עלינו מלמעלה ורואה את ההצלחה, כולו מלא גאווה ובוודאי מחייך כמו תמיד ואומר לנו: אני מאושר בהצלחת הקבוצה.

יצאתי להיפגש עם מספר מחבריו הקרובים כדי ללקט את זיכרונותיהם.

שמעון הדרי מאמן הקבוצה: אי אפשר לדבר על גבי בלשון עבר למרות שחלפו כבר שש שנים. הדמות של גבי נשארה בליבי. אני חושב עליו בכל רגע ובכל צומת בחיי. גבי עבורי לא היה רק מנהל קבוצה, גבי היה חבר ואח שליווה אותי לאורך כל הדרך. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים 

עמי משה מנכ"ל הקבוצה: חסרונו של גבי מורגש אצלי יום יום. חסרה לי החברות האמיתית של גבי, ללא משוא פנים בכל מה שקשור לכדורגל ולקבוצה. יש הרהורים וזיכרונות שצצים ועולים אצלי, על התקופה היפה שהיינו ביחד. הנשמה הגדולה והדאגה האישית של גבי לשחקנים. הוא תמיד היה זמין ונגיש 24 שעות ביממה.

אני בטוח כמו שאני מכיר את גבי שהיום הוא מסתכל מלמעלה ויש לו הרבה נחת על ההישגים המשותפים שלנו ולמקום שהקבוצה הגיעה.

אייל וקארט שוער הקבוצה: גבי היה  כמו אבא לשחקנים. לכל בעיה היה מוצא פתרון מידי כדי שכל הצדדים יהיו מרוצים.

לא פעם זה היה על חשבון משפחתו וזמנו הפרטי ומעבר לשעות האימונים. היום, כל יום כשאני נכנס למגרש ורואה את הגל-עד לזכרו של גבי, מול האצטדיון הזיכרונות מציפים אותי מחדש.

אני זוכר בימי חורף וגשם, כשהייתי מגיע לאימון והיה מרק חם שגבי הכין ודאג תמיד שאני ארגיש טוב לפני האימון.

משפחתו היקרה חיבקה אותי, אירחה אותי וקיבלה אותי תמיד תמיד בחום ובאהבה.

יוסי רופא, אחיו: מאז פטירתו של אחי גבי, הדרך שמצאתי להנציח את זכרו היא בשירים ובפיוטים בבית הכנסת.

עד היום פוגשים אותי חברים וקוראים לי, 'גבי', ואחרי שנייה מתעשתים ובעצם רואים שזה לא גבי. הימים הכי קשים לי הם בערבי שבת ובחגים. אני מרגיש שאחי היקר חסר לנו בשולחן המשפחה. חסרים החיוכים, הצחוקים וטוב ליבו.

אימי מדלן מתנחמת ותמיד אומרת, 'מזל שיש לי אותך יוסי שמזכיר את גבי באופן חיוכך ורוחב ליבך'.

תמיד אזכור את אחי היקר גבי.

יונה פרטוק מזכיר מועצת הפועלים: כל פעם מחדש מציפים אותי הזיכרונות כשאני נזכר בגבי. חבר וידיד שדרכינו הצטלבו עוד בבית הספר התיכון. גבי היה מנהיג חברתי ממדרגה ראשונה. כרכז הנוער העובד טיפל במאות נערים כאילו היו ילדיו, ובתפקידו כמזכיר הפועל פיתח וקידם את תחום הספורט במועצת הפועלים.

היום כשאני מגיע לעבודה ויש לחצים נוראיים אני מסתובב ומחפש את גבי לראות את החיוך המקסים שלו ולשמוע את חוש ההומור המיוחד ושיזרוק איזה בדיחה להרגיע את השטח.

גבי היה ונשאר עבורי מנהיג, חבר ושותף לדרך.

יהי זכרו ברוך.

מחר 4.1.11 תתקיים האזכרה בבית העלמין בשעה 15:30. משפחתו, חבריו ומוקירי זיכרו מוזמנים. גבי רופא זכרונו לברכה.    

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad