היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חברות מהארץ ומחו"ל מגלות עניין בקריית שמונה

אירוע קוקטייל חגיגי בסימן פודטק בגליל נערך השבוע בקריית שמונה בהשתתפות חבר הכנסת לשעבר אראל מרגלית ונציגי חברות שמתעניינים להעביר את עסקיהם לקריית שמונה.

"זו הזדמנות נהדרת להכיר את כל השחקנים באקוסיסטם המתהווה, את קהילת הידע החדשה, תמריצים והטבות לחברות העוברות לגליל", אמרו בעיריית קריית שמונה.

האירוע החגיגי היה בהשתתפות ראש העיר הרב ניסים מלכה, יו"ר פורום יישובי הגליל המזרחי אלי מלכה, חבר הכנסת לשעבר אראל מרגלית, ראשי רשויות, יזמים וסטארטיפסטים אנשי מחקר ואקדמיה.

ראש העיר: "אנו שוב מתכנסים יחד והפעם כדי לברך על הקמתה של קהילת הידע בתחום הפודטק. לאחר 4 שנים מאומצות של כתיבת התוכנית ועבודה משמעותית מול משרדי הממשלה אנחנו נמצאים בשנת פריצת הדרך. בשנה הקרובה אנו מתחילים לראות את התחברות הפאזל הגדול שמתהווה ממש מול העיניים שלנו, דבר אשר יהפוך את קריית שמונה ואת הגליל המזרחי כולו לדבר הבא של מדינת ישראל.

משמחת אותי העובדה שאנו עובדים יחד בשיתוף פעולה מלא עם כל ראשי הרשויות וכמובן עם ידידינו אראל מרגלית ועמותת יוזמה לאומית, מתוך הבנה שקריית שמונה צריכה להיות עיר המחוז ובירת הפודטק בארץ עם חיבורים בינלאומיים משמעותיים. שמחתי והתרגשתי לראות את הביקור של חברות מדנמרק כאן אצלנו בשבוע האחרון. אין לי ספק כי שנת 2018 תהיה שנת הפריצה ואני מבקש ממך לא להרפות עד שנראה את החזון מתגשם".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad