היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חברת Anagal רכשה את חברת התוכנה של BOSaNOVA בישראל מחברת קסורקום

חברת טכנולוגית המידע 'ענאגל', מבית 'החברה לפיתוח הגליל', חתמה על רכישת, פתרונות תוכנה של חברת BOSaNOVA  בישראל מבית 'קסורקום'. זו הרכישה השנייה של החברה הנמצאת בתהליכי התרחבות.

הרכישה הראשונה של החברה הייתה בשנה שעברה, אז רכשה את חברתKimaia  מהמובילות בישראל בתחום פיתוח אפליקציות מובייל ויישומי Web ארגוניים, שהיוותה נדבך נוסף במהפכה של החברה והתמזגה בתוך החברה כיחידה עצמאית והמשך פעילות מול לקוחות גדולים כמו בנק אופק, חברת STENLY וכד'.

הרכישה השנייה כעת, הינה נדבך עסקי נוסף, לכלי מהותי עבור לקוחות החברה, בפעילות השירות והתמיכה ל'ענאגל'. פתרונות התוכנה של 'בוסה-נובה' מספקים סביבת עבודה מתקדמת בין סביבות שרתי IBM POWER  לסביבות Microsoft.  

בין משתמשי 'בוסה-נובה' נמנים בנקים, חברות ביטוח, רשתות קמעונאות גדולות וכן מפעלים וגופי סחר. שתי העסקות האחרונות של חברת 'ענאגל' נאמדות בשווי של מיליוני שקלים.

ארז מזוז, סמנכ"ל שיווק ומכירות החברה: "רכישת פעילות 'בוסה-נובה' מאפשרת לנו להרחיב את פעילותה  בעולמות ה-main frame בהם היא פועלת כיום ומתחברת באופן ישיר לאסטרטגיה של החברה להתרחב ולהעמיק את הפעילות בשוק האנטרפרייז ולהציע את מגוון השירותים שמספקת החברה שלנו כיום בתחום המחשוב הארגוני גם ללקוחות אלו".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad