היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חבר מועצת העיר יהודה חיים מצטרף לקואליציה. אלי זפרני קורא לשאר חברי אופוזיציה להצטרף

כך סוכם בסיום המו"מ שנוהל בחודשים האחרונים בין ראש העיר ויהודה חיים בתחילת השבוע נפגש ראש העיר הרב ניסים מלכה עם חבר המועצה יהודה חיים ועם חבר הכנסת יגאל גואטה שהיה שותף פעיל לכל המו"מ הקואליציוני ראש העיר: "כולם מבינים שכדי שההצלחות הרבות בפיתוחה של העיר תמשכנה, חייבים איחוד כוחות למען המשך העשייה בקריית שמונה". יהודה חיים: "אני מאמין בדרך של ראש העיר מר ניסים מלכה כמו שהוא מאמין בדרכי למען  איכות החיים של תושבי העיר".

בתום חודשים של דיונים ולאחר שבתחילת השבוע נפגשו בלשכת ראש העיר לסגירת הפרטים האחרונים יצאה הבשורה: יהודה חיים נציג ש"ס במועצת העיר מצטרף לקואליציה העירונית ולהנהלת העיר.

בפגישה שהתקיימה בתחילת השבוע  בלשכת ראש העיר נכחו ח"כ יגאל גואטה, חבר מועצת העיר יהודה חיים וראש העיר הרב ניסים מלכה.

חבר הכנסת יגאל גואטה שפעל רבות כדי להגיע לסיכום שהושג אמר כי תנועת ש"ס היא תנועה שמתעסקת בעשייה ולא בדיבורים. "אנחנו באים לעשות ולעבוד יחד עם ראש העיר ולהצטרף לעשייה בקריית שמונה. הצלחתו היא הצלחת כולנו", אמר ח"כ גואטה.

יהודה חיים יתמנה לתפקיד סגן ראש העיר בתואר (בהתנדבות) ויהיה ממונה על תיק התרבות בעיר. בנוסף יכהן כחבר בוועדת תכנון ובנייה ובוועדות נוספות. העברת הסמכויות והמינויים של יהודה חיים יובאו לאישור מועצת העיר בישיבתה הקרובה.

כאמור, בחודשים האחרונים התקיים מו"מ חשאי בין הצדדים, שלמרבה ההפתעה לא דלף אפילו למקורביהם של שני הצדדים. "העובדה שהמו"מ לא דלף הוכיח כי מדובר באנשים אחראיים שטובת העיר לנגד עיניהם", אמרו אמש יודעי דבר.

יהודה חיים: "אני מצטרף לקואליציה כדי לתרום מניסיוני וכדי להשפיע מבפנים על תהליך קבלת ההחלטות. זה לא סוד שבבחירות האחרונות הייתי הראשון להצטרף לראש העיר ומלכתחילה היינו אמורים לעבוד יחד.  נבחרתי למועצת העיר כדי לסייע לציבור ואני תקווה כי הצטרפותי תעזור לגייס משאבים  לטובת העיר ולקדם נושאים הבוערים לראש העיר ולי. מבחינתי השארנו מאחור את כל משקעי העבר וכיום אנו יוצאים לדרך חדשה. זה לא סוד שהיו לי אי הסכמות עם דרך ההתנהלות של הרשות אך  משהבשילו התנאים החלטתי לשים את כל המחלוקות בצד לטובת התושבים".

בעקבות הצטרפותו של נציג ש"ס לקואליציה העירונית, מונה כיום הקואליציה 10 חברים מתוך 13 חברים.

בלשכת ראש העיר שיבחו את ח"כ יגאל גואטה: "מדובר בחבר כנסת איכותי, ישר והגון. טובת קריית שמונה עומדת לנגד עיניו ואשרינו שאדם כזה יושב בכנסת ישראל  "אמרו בלשכת ראש העיר.

בפוסט שהעלה אלי זפרני כתב:

זו ההוכחה שהעשייה הרבה והפרוייקטים המדהימים בעשרות מליוני שקלים שרואים בכל רחבי העיר,גורמת לכל מי שרוצה באמת לתרום לציבור במעשים ולא בדיבורים,להצטרף לקואלציה בראשות ראש העיר ניסים מלכה.
עכשיו הקואליציה מונה 10 חברים מתוך 13 כלל חברי המועצה!
ואיך אני תמיד אומר?
כוחנו באחדותנו!
עכשיו שקרוב ל-80%% מחברי המועצה מכהנים בקואליציה(ניסים מלכה,ד״ר בוריס סידלובסקי,אהובה סירוגין,יגאל בוזגלו,יורם ממן,הרצל בן אשר,אשר פיניאן,עופר אדר,יהודה חיים ואני)אני קורא ל-3 שנשארו עד עכשיו בצד של הדיבורים והעברת ביקורת בלבד,יורם מלול,אביחי שטרן ובנצי בן יעקב:
הציבור רוצה אותכם עשייה!
הציבור רוצה מכם אחדות!
הנה אני כאן באופן פומבי קורא לכם:
יורם,אביחי ובנצי בואו גם אתם והצטרפו לעשייה ולאחדות בעיר!
בקואליציה יש עוד תפקידים שמחכים רק שתגידו כן!
עזבו את הדיבורים והביקורת.
כולם יודעים שאין דבר שהוא מושלם.
אצלכם הכל מושלם?
החוכמה להצטרף ולעזור לתקן למען כלל הציבור.
לא לעמוד בצד ורק להעיר מה אולי לא בסדר.
נכון,להיות בקואליציה ולשרת את הציבור,זו עבודה הרבה יותר קשה מאשר רק להעביר ביקורת.
אבל הרי זה מה שאתם רוצים,לא?
לשרת את הציבור,נכון?
אז קדימה בואו והוכיחו שאתם מתעלים,ומצטרפים לעשייה והפיתוח שנראים בכל פינה בעיר.
חברים,
רק בכוחות משותפים נצליח!

אולי יעניין אותך

Bottom ad