היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מלגות לסטודנטים למדעים שיחנכו תלמידי תיכון

פרופ' יונה חן, נשיא המכללה האקדמית תל-חי ערך עם המבקרים סיור בקמפוס מזרח של המכללה ולאחר מכן, ביקרו במפעל בי.אם.סי שם נפגשו עם שני סטודנטים בוגרי החוג למדעי המחשב במכללה, אשר סיפרו על השתלבותם בעבודה במפעל במהלך לימודיהם ועל כך שהתקבלו לעבודה באופן קבוע עם סיום הלימודים, דבר שגרם להם להישאר להתגורר בגליל. עופר מרון, מנכ"ל שלוחת בי.אם.סי בתל-חי, סיפר על שיתוף הפעולה המוצלח עם המכללה וכיצד שני הצדדים מרוויחים ממנו, גם הסטודנטים וגם המפעל.

לאחר הביקור בבי.אם.סי, הגיעו אנשי משרד המדע והטכנולוגיה, לביקור במעבדות הנוער במכללה, שם שמעו מד"ר עירית ששון על פעילותו הענפה של המרכז, הכוללת השנה כ-4000 תלמידי תיכון מכל האזור.

האורחים נפגשו עם הנהלת המכללה ושמעו מפי פרופ' יונה חן על הנעשה במכללה."הביקור היה מוצלח. הצגנו את הפעילות הכוללת של המכללה, על שתי הפקולטות שלה ומגוון החוגים. דיברנו ארוכות על הפקולטה למדעים ועל הקשר ההדוק עם מיג"ל. הצגנו בפני המנכ"ל את הפעילויות המשותפות עם תעשיות ההיי-טק באזור והעלינו בפניו את הצורך בהרחבת הפעילות למגוון של תחומים, כולל בתחומים של מדעי החברה והרוח. המנכ"ל הציג את מגוון התוכניות של משרדו, כולל את המלגות שינתנו לסטודנטים שיחנכו תלמידי תיכון בתחומי המדעים במטרה לקדם את תחום המדעים לנוער באזור". 

אולי יעניין אותך

Bottom ad