היום ה-16 בספטמבר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ניתקו חשמל וחיברו. מדוע ניתקו ומדוע חיברו מיד?!

ביום רביעי השבוע ניתקה חברת החשמל את הזרם למשפחה תושבת העיר עקב חריגת בנייה. חברת החשמל קיבלה את הפניה באמצעות טופס 5 הבא להעיד על הימצאות אישורי בנייה או העדרם.

לאחר שחברת החשמל קיבלה את הפנייה לניתוק, היא הודיעה על לדיירים וניתקה את החשמל.

תושבי העיר, בני זוג בשנות העשרים והשלושים לחייהם, הורים לשלושה ילדים קטנים, נדהמו לגלות ביום רביעי שהחשמל נותק, על אף העובדה שהם פנו לקבל סעד מוועדת הערר המחוזית, ובקשתם אושרה לדיון ליום ראשון הקרוב.

בני הזוג פנו אל ועדת הערר כדי להציג את עמדתם ואת הסיבות בגינם חריגות הבנייה נעשו, והיו בטוחים שעד הדיון בוועדת הערר ביום ראשון הקרוב, העירייה וחברת החשמל לא יפעלו לנתק את החשמל.

זעמה של המשפחה הוא על הדרך המפלה בה נהג מהנדס העיר אשר נמצא בסכסוך אחר עם אביה של האישה. התחושות של רדיפה אינן מרפות מבני הזוג הטוענים שלא היה מקרה שמהנדס העיר עמד על כך שהחשמל ינותק למי שחרג בבנייה, אולם כאשר מדובר בהם, המהנדס פעל באופן אחר.

אין בכוונתנו להיכנס למחלוקת ולטענות ההדדיות בין כל המעורבים בפרשה זו ובפרשות אחרות, אלא רק מעלים תהיות ושאלות של התנהלות העירייה כלפי עברייני בנייה ואכיפה סלקטיבית ובררנית של חוקים בעיר.

וכדי שלא תהינה אי הבנות, תמכנו ואנו ממשיכים לתמוך ביישום שלטון החוק כלפי כל מי שעבר על חוקי הבנייה במרחבי העיר, ובלבד שמלאכתם של בעלי התפקידים בעירייה תעשה באופן שוויוני ולא מפלה.

בכל מקרה, העניין כאן הוא בין תושבי העיר והעירייה, ולא כלפי חברת החשמל.

מעיריית קריית שמונה נמסר בתגובה: "על פני הדברים העניין אכן חמור ומחייב התייחסות בהתאם. יחד עם זאת, אנחנו עדיין בודקים את העובדות, בדיקה שתארך מספר ימים. עם סיום הבדיקה נפעל להסקת המסקנות המתחייבות כלפי מי שיימצא אחראי למעשים המתוארים על ידיכם".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad