היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עמיקם סבירסקי ראש אגף ביטחוני-חברתי במשרד הביטחון: "עיריית קריית שמונה ערוכה היטב לשעת חירום"

עוד הוסיף ואמר סיברסקי בתום ישיבת עבודה שתוכננה מראש עם אנשי הרשות: "אני מעל 15 שנים בתפקידים שונים במשרד הביטחון, וההתרשמות שלי לאחר הפגישה עם אנשי קריית שמונה כי העיר עוברת מהפך מאוד מאוד חיובי. רואים שהעיר שהייתה בקשיים רבים מצליחה לצאת מהמשבר של מלחמת לבנון השנייה, להתרומם, לבנות, להתרחב ולהקים תעשייה חדשה. בנושאים הביטחוניים אנחנו נדאג להשלים את החוסרים כך שעד סוף השנה נהיה מוכנים יותר לחירום למרות שגם בשלב זה קריית שמונה ערוכה היטב ומוכנה לכל תרחיש אפשרי ועל כך אני מבקש לפרגן לכל העושים במלאכה".

בישיבת העבודה שהתקיימה בקריית שמונה בלשכת ראש העיר השתתפו בנוסף לנציגי משרד הביטחון, צוות משרד הפנים, אנשי צבא, מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון וקב"ט העירייה דקל אריה במטרה לקדם הערכות יעילה למצבי חירום.

אנשי משרד הביטחון ומשרד הפנים הגיעו כדי לעמוד מקרוב אחר היערכות העיר למצב חירום ובכדי לשמוע על הפערים הקיימים ברשות ועל המענה שמשרדי הביטחון והפנים יכולים לתת לכל אותם פערים הקיימים ברשות.

"מבחינתנו קריית שמונה היא אחת מהערים היחידות בישראל שמקבלת את כל מה שאנחנו יכולים להציע, היות והאזור שלכם מועד לפורענות ומה שהתרחש אצלכם משך עשרות שנים לא קרה באף יישוב אחר בארץ כולה וגם לא בעולם כולו", אמרו אנשי מינהל החירום במשרד הפנים.

ראש העיר הודה לעמיקם סבירסקי ראש אגף ביטחוני חברתי במשרד הביטחון על הסיוע שהוא מעניק לעיר בשגרה כדי שבשעת חירום תהיה העיר מוכנה לכל תרחיש.

ראש העיר ניסים מלכה: "נקווה שלא נצטרך להעמיד את הידע והמוכנות שלנו בזמן חירום, אבל אם אכן יוכרז מצב חירום אני משוכנע כי עובדי עיריית קריית שמונה יעניקו את השירות המקסימאלי לתושבי קריית שמונה בזכות המוכנות הטובה שלנו וההכנות הרבות שאנו עושים בימי שיגרה.  רק מי שמתרגל וחושב חירום בימי שיגרה יכול להעניק שירות טוב בזמן חירום".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad