היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ציון לשבח למערך האכיפה העירוני בקריית שמונה

יחידת האכיפה העירונית זכתה השבוע לפרגון גדול ולציון גבוה מבקרי משטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים.

היחידה שמטרתה למנוע אלימות וונדליזם במרחב הציבורי עושה זאת בהכוונה מקצועית ובצורה טובה מאוד. שוטרי ופקחי היחידה מעורבים בקריאות התושבים למוקד 100 ולמוקד 106 ונכונה ליטול על עצמה עוד ועוד מטלות לשמירת החוק, מוכיחה את יעילותה באופן נחרץ וטביעות אצבעותיה ניכרות כמעט בכל החיים האזרחיים בקריית שמונה.

יחידת האכיפה העירונית, בניהולם של מפקח עזרא אלנקווה, סגנו רס"ב צבי עצמון ומנהל יחידת הפקחים בעירייה ליאור כהן, שמה לה למטרה לפעול בכל דרך על מנת להגביר את הביטחון האישי של התושבים ולשפר את איכות החיים ואיכות הסביבה בקהילה העירונית בעיר.

היחידה פועלת למעשה בכל חלקי העיר ומהווה דוגמא ומודל לעבודה נכונה ויעילה, החל מקבלת הקריאה, שיחה חוזרת למודיע על קבלת הקריאה התייצבות המהירה בזירת האירוע, ההתערבות המידית וטיפול מקצועי וענייני ע"פ הקריאה.

שוטרי ופקחי היחידה שמים דגש מיוחד על שיפור איכות חיי התושב, מטפלים בתופעות וממקדים פעילות  בהתאם למדיניות הנהלת העיר והעומד בראשה בשותפות מלאה עם מפקד התחנה סנ"צ איאד פרג'.

בסוף חודש דצמבר 2019 בוצעה בקרה מתוכננת במערך האכיפה העירוני של קריית שמונה, כחלק מתכנית הבקרות השנתית של מדור שיטור עירוני ורגלי, אגף השיטור ומנהלת מערכי אכיפה במשרד לביטחון פנים.

הבקרה הינה משותפת למשרד לביטחון פנים  ולמדור שיטור עירוני במנהלת מערכי אכיפה במשרד לבט"פ.

לאחר שסרקו את פעילות היחידה העניקו לה המבקרים את הציון 92.7%.

מדובר בהישג משמעותי ליחידה צעירה שנמצאת בראשית דרכה, מעורבת בקשת נושאים רחבה וכבר מגיעה להישגים בתחום עיסוקה.

ראש העיר אביחי שטרן ברך את פקחי ושוטרי היחידה על פעילותם החשובה בעיר למען התושבים ועל הדגש בסיוע לקהילה. "אני מברך את האנשים הטובים שלנו ואת מי שעומדים בראש מפקח עזרא אלנקווה וליאור כהן, וכמובן את פקחי ושוטרי היחידה המובחרת שלנו. זוהי הזדמנות לבטא את הוקרתי לפעולתכם, המביאה שירות מצוין לציבור בקריית שמונה ומגבירה את תחושת הביטחון אישי לכל תושב. הציון הגבוה שקיבלה יחידת השיטור והעובדה שהיחידה שלנו נמנית בין אחת היחידות הטובות בישראל היא תעודת כבוד לעיר קריית שמונה, לתושבים ולאנשי היחידה", אמר ראש העיר אביחי שטרן.

מנהל תחום מעקב ובקרה מערכי אכיפה עירוניים במשרד לביטחון פנים ליאור מזרחי: "ממצאי הבקרה מעידים כי שוטרי ופקחי היחידה פועלים בשיתוף פעולה מלא ומהווים כח "מגיב ראשוני" לרוב האירועים בעיר המתקבלים ע"י המוקד המשטרתי והעירוני. ניכר כי קיימת תחושת שייכות רבה ליחידה ומתקיימים שיתופי פעולה מבורכים בין תחנת המשטרה והעירייה וכן בין מנהלת תוכנית הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול בעירייה לבין פיקוד היחידה  הבאים לידי ביטוי בהישגים ותפוקות לרווחת וחיזוק תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר. ראויים להערכה רבה גישתם ופעולתם המשותפת של מפקד השיטור העירוני וסגנו יחד עם מנהל יחידת הפקחים בעירייה וכלל הפקחים והשוטרים הפועלים בשיתוף פעולה מלא ביחידה. אני מבקש להודות לראש העיר ומנכ"ל העירייה, יחד עם מפקד תחנת קריית שמונה הפועלים לקידום היחידה תוך מתן תמיכה וליווי".

פקד אבישי הלל, קמ"ד שיטור משולב מדור שיטור עירוני ורגלי: "יחידת השיטור העירוני בקריית שמונה פועלת מזה כשנתיים וחצי ועל אף היותה "יחידה צעירה", היא הצליחה לרכוש מוניטין רב והערכה מקצועית מצד כלל הגופים עימם היא באה בקשרי עבודה. שיתוף הפעולה בין המשטרה לגורמי העירייה תורם רבות להפעלתה היעילה של היחידה ותרומתה לטיפול ופתרון מטרדים ותופעות הנוגעות לאיכות החיים זוכים להערכה בקרב תושבי העיר ומהווה מודל  ללמידה עבור כלל יחידות המחוז".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad