היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קסדות לרוכבי אופניים חשמליים

 

יום המודעות לרכיבה בטוחה באופניים חשמליים יצא היום לדרך בקריית שמונה.

השיטור העירוני בשותפות עם הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול, הרלב"ד ואגף הספורט בעיריית קריית שמונה הקימו שלוש עמדות הסברה וחלוקת קסדות בבתי הספר דרכא דנציגר, דרכא המתמיד וברנקו וייס.

ראש העיר אביחי שטרן הודה למפקד משטרת קריית שמונה, לשיטור העירוני, לרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול ולרשות לבטיחות בדרכים על ארגון היום המיוחד וביקש מבני הנוער בקריית שמונה לרכב בזהירות ועל פי כללי הבטיחות.

ראש העיר: "אנחנו רואים בשמירה על ביטחונם ובטיחותם של הילדים שלנו משימה ממעלה ראשונה ולכן יזמנו את הצעד החשוב הזה של רכישת קסדות בטיחותיות וחלוקתן לתלמידים שיש ברשותם אופנים חשמליים. אני קורא לבני הנוער והילדים להשתמש בכל אמצעי הבטיחות שברשותם, לשים קסדה על הראש כי זו חובה ובעיקר לרכב בזהירות כי בטיחות מצילה חיים".

סגן ראש העיר יורם ממן, חבר מועצת העיר אלי ברמי, מנכ"ל העירייה יורם ביטון, מנהלי השיטור העירוני ליאור כהן ומפקד השיטור העירוני מפקח עזרא אל נקווה שוחחו באופן אישי עם הנערות והנערים על חשיבות השימוש בקסדה. "השימוש בקסדה מציל חיים שכן הוא עשוי להקטין ב-50% את הסיכוי לפגיעת ראש, שמהווה כ- 30% מהפגיעות של רוכבי האופניים בזמן תאונה", אמרו בעירייה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad