היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קריית שמונה-בגרות בצמרת

 

 

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "אני מברך את תלמידי ותלמידות בתי הספר דרכא אולפנית ודרכא ישיבתית המתמיד ואת הצוות החינוכי המדהים שיש לנו בקריית שמונה. השקענו משאבים רבים במערכת החינוך. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה, אלא להמשיך ולעשות הכול כדי שהמספרים האלה ימשיכו לעלות בהתמדה מדי שנה".

שביעות רצון בעיריית קריית שמונה מאחוז הזכאים לתעודת בגרות מקרב תלמידי קריית שמונה.

95.7% מתלמידות כיתה י"ב בבית הספר דרכא אולפנית בקריית שמונה זכאים לתעודת בגרות מלאה.

ו-91.7% מתלמידי כיתות י"ב בבית הספר דרכא ישיבתית המתמיד בקריית שמונה זכאים לתעודת בגרות מלאה.

ראש העיר ביקש להודות למנהלי בתי הספר והמורים שמובילים באיכות ומצוינות את התלמידים תוך שימת דגש אישי לכל תלמיד ותלמידה.

 

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "מבחינתי הישגי הבגרות הם הצדעה למנהלי בתי הספר ולצוותי המורים על עבודתם הקשה והעקביות בקידום ושיפור ההישגים של תלמידי קריית שמונה. מבחינתי כל תלמיד צריך לסיים עם תעודת בגרות. אני מודה לשותפים שלנו משרד החינוך ורשת דרכא. אנחנו כרשות נמשיך ונשקיע בחינוך. כראש העיר אני רואה בחינוך את המוקד העיקרי להכשרת התלמידים ולהכנתם לחיים. מראיית מרכזיותו של החינוך נובעים ונגזרים המאמץ הבלתי נלאה והמשאבים הרבים שהעירייה, בראשותי, משקיעה בו ואני מתחייב להמשיך ולעשות הכול כדי להקצות משאבים נוספים מדי שנה למערכת החינוך האיכותית שלנו", אמר ראש העיר.

 

הרצל בן אשר חבר המועצה והממונה על תיק החינוך בעירייה: "ההצלחה האמיתית נמדדת במגמה, והמגמה בהחלט טובה. אני מברך את כל העוסקים במלאכה, ובראשם צוותי החינוך ומנהלי בתי הספר. יודעים שאלה פירות טובים על השקעה ועמל ללא קץ.

אנחנו מכבדים ומחבקים את כל העוסקים במלאכת החינוך ואת ההורים והתלמידים. העשייה חייבת להיות יום-יום, שעה-שעה, ולנו בעירייה יש הזכות לאפשר לצוותים החינוכיים להביא לידי ביטוי את יכולותיהם ואמונותיהם להכשיר את הילדים שלנו לעתיד בטוח יותר".

 

מנהלת אגף החינוך סיגל כהן: "התוצאות בהחלט יפות ומכובדות ומביאות כבוד למערכת החינוך בעיר.  התוצאות הם תוצר של עבודה קשה, עקבית ומאומצת.  להצלחה שרשרת אנשים שצריך להודות להם ובראשונה לתלמידים הנפלאים שהם גאווה של כולנו ועתיד עירנו. תודה לרשת דרכא על השותפות וההובלה, למשרד החינוך – לד"ר אורנה שמחון ולמפקחות, להנהגת העיר לעירייה, לאגף החינוך, להורים ולכל השותפים היקרים שלנו. תודה מיוחדת לראש העיר ניסים מלכה שהחינוך בסדר עדיפות עליון אצלו, ולממונה על החינוך הרצל בן אשר שמתומך ומסייע בכל עת. אנחנו נמשיך בכל המרץ להשקיע במערכת החינוך הן בתחום הפיזי והן בתחום הפדגוגי".

אולי יעניין אותך

Bottom ad