היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר: "אני רואה חשיבות רבה בהנחלת סיפורי העבר לילדים שלנו. לא רק היום אלא בכל יום"

בטקס י"א באדר המסורתי לציון 98 שנים למורשתם של גיבורי תל חי, השתתפו מטעם הממשלה שר האנרגיה יובל שטייניץ שהיה הדובר המרכזי בטקס האזכרה למרגלות אנדרטת "האריה השואג" בכפר לעדי.

בטקס השתתפו גם סגן יו"ר הכנסת ח"כ יצחק ווקנין, נשיא בית משפט השלום בנצרת השופט אברהם אברהם, ראש עיריית קריית שמונה ניסים מלכה ואישיים נוספים.

ראש העיר ניסים מלכה שנשא דברים בטקס אמר בין השאר: "מה כבר לא נאמר על קרב תל חי? 98 שנים שאנו שומעים עוד ועוד סיפורים של גבורה, דבקות במטרה, עמידה איתנה, נחישות ואהבת המולדת. את הערכים החשובים האלה אנו מעבירים לדור הצעיר שלנו. אני רואה חשיבות רבה בהנחלת סיפורי הגבורה בעבר לילדים שלנו. לא רק היום אלא בכל יום. רק כך נוכל להבטיח שהעבר המפואר והחשוב שלנו יעבור מאב לבן, מדור לדור. כשאני מביט במאות התלמידים שנמצאים כאן איתנו, אני מרגיש שמילאנו את חובתנו ויש מי שיישא את לפיד הזיכרון ואיתו את סיפורי הגבורה של גיבורי תל חי".

ראש העיר חתם את דבריו ואמר בהתרגשות: "אני מנצל במה זו כדי לפנות באופן אישי לכבוד נשיא המדינה מר ראובן ריבלין ולנציגי הממשלה שמכבדים אותנו בנוכחותם ביום חשוב זה, אנא מכם, עשו כל שבידכם כדי להחזיר הביתה לקבורת ישראל את סגן הדר גולדין וסמל ראשון אורון שאול שנפלו במהלך מבצע צוק איתן".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad