היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

רוצה מלגה?!

תחילת שנת הלימודים האקדמית תשע"ו בפתח ומרכז הצעירים בקריית שמונה נערך על מנת לתת לתושבי העיר הצעירים מידע על מגוון מסלולים במכללות האזור ומלגות לסיוע המימון בתקופת התואר.

ביום רביעי הקרוב 8.7.15 בין השעות 17:00 עד 21:00 יתקיים ערב חשיפה למלגות והשכלה  גבוהה במרכז הצעירים בקריית שמונה. (בית החאן ברחוב דוד רזיאל 12).

בערב זה ישתתפו מיטב המכללות מאזור הצפון, מכוני פסיכומטרי, בתי עסק בעיר אשר מספקים הטבות לצעירים, ותועבר הרצאה על מלגות קיימות העומדות לטובת הצעירים אשר מעוניינים להתחיל את דרכם באקדמיה, ולאלה הלומדים המעוניינים לשמוע על מלגות רלוונטיות.

בערב יופיעו "ניר קורן וחברים" ומגוון דוכנים יעמדו לרשות הצעירים.

ראש העיר ניסים מלכה: "אנו ממשיכים להשקיע במאמצים להקמת מרכז צעירים משמעותי בקריית שמונה, מתוך ראייה רחבה הרואה את צעירי העיר כמשאב משמעותי. מרכז הצעירים תומך, מלווה ונותן מידע לצעירים, על מנת לעזור להם ולהכווין אותם בדרכם לעולם האקדמיה. אני רואה חשיבות בכך שיותר ויותר צעירים בני העיר ייצאו ללמוד ולרכוש השכלה ותואר אקדמי וכמובן מזמין אותם לחזור לעיר ולעזור לנו למנף אותה".

מנהל מרכז הצעירים עו"ד אופיר יחזקאלי: "קבלת החלטה על בחירת תחום לימודים אקדמאיים ואפשרויות המימון של התואר, כרוכים במגוון פרמטרים הנלקחים בחשבון כגון: אופן המימון, הבחירה בתחום המדויק, אופק תעסוקתי ועוד. חשוב שצעירי העיר והאזור ידעו כי אנחנו כאן בשבילם, קיים מידע רב ותפקידינו להנגיש מידע זה, ולעזור לכל צעיר למקסם את הפוטנציאל שלו בעולם האקדמי".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad