היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

15 וועדי בתים סיימו קורס ניהול

במהלך הקורס התקיימו מספר הרצאות אשר כללו הרצאה בנושא סוגיות משפטיות במרקם החיים בבית המשותף של עו"ד לילך שייך היועצת המשפטית של האגודה.

המפגש השני כלל הרצאה של גאולה לפיד, מגשרת מוסמכת, על פתרון קונפליקטים וסכסוכים בבית המשותף בדרכי נועם.

במפגש השני התקיימה הרצאה של אלעד קוז'יקרו, מנהל תוכנית "מוטב יחדיו" בקריית שמונה, שסיפר על הפעלת והעצמת תושבים ופיתוח מנהיגות בקרב תושבי השכונות.

במפגש השלישי התקיים מפגש עם הממונה על מחוז הצפון שלומי אור, בנושא שירותיה של האגודה לתרבות הדיור ותפקידה של נציגות הבית.

עידן גהוזי, מפקח מחוז צפון, דיבר על אחזקת הרכוש המשותף, שיפוצים, חיזוק עמודים ועוד.

כל משתתפי הקורס זכו בסיום הקורס להשתתף בטיול מהנה בתל אביב יפו.

ראש העיר ניסים מלכה ברך את המסיימים: "אני גאה בתושבים שמחליטים להיות מעורבים בנעשה במקום מגוריהם ובכך מסייעים לנו לשפר את איכות החיים בעיר. כל מי שאיכפת לו שייקח חלק בנעשה בעיר בכל תחומי החיים. רק על ידי שיתוף פעולה מלא בין הרשות לתושבים נצליח להצעיד את העיר קדימה".

בועז בן ציון מנהל הסניף: "תודה  ל"עמידר" ולמנהלת תקווה קואפמן. לכרמלה פרדימן ואלעד קוג'יקרו ולשלומית אהרון מתוכנית "מוטב יחדיו". אנו קוראים לתושבים בבתים משותפים להצטרף לפעילות האגודה המתקיימת לאורך כל השנה. כל וועד שהחליט להצטרף לשירותי האגודה, זוכה להצלחה בטיפול השוטף של בעיות הבניין  וברמת שביעות הרצון של הדיירים בבתים המשותפים. אני קורא לכולם תחת הסיסמא 'תצטרפו ותצליחו'".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad