היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

19 מיליון שקלים לפיתוח ושדרוג אזורי התעשייה של קריית שמונה וגליל עליון

הנהלת מנהלת אזורי התעשייה של קריית שמונה והגליל עליון, בהובלת ראשי הרשויות הרב ניסים מלכה וגיורא זלץ, אישרה השבוע סדרה של פרויקטים רחבי היקף באזורי התעשייה המשותפים לקריית שמונה ולגליל העליון בהיקף של כ-19 מיליון שקלים אשר יתוכננו ויבוצעו בחודשים הקרובים על ידי החברה הכלכלית של עיריית קריית שמונה בשיתוף מנהלת אזורי התעשייה.

בימים אלו פועלים ראשי הרשויות בשיתוף פעולה ליצירת סל הטבות ייחודי במימון ממשלתי אשר יאפשר למנהלת אז"ת, לשווק בהצלחה את הקרקעות לתעשייה עתירת ידע ותעסוקה אשר תביא להרחבת היצע מקומות התעסוקה האיכותיים באזור ולמשיכת אוכלוסיות חדשות וצעירות למרחב.

ראש העיר קריית שמונה הרב ניסים מלכה: "אני שמח להביא את הבשורה לעיר ולאזור כולו, על פיתוח חסר תקדים של אזורי התעשייה. זהו תוצר של עבודה משותפת של הרשויות אל מול משרדי הממשלה, מתוך ראייה אזורית ושותפות אמיתית אשר נועדה להצעיד את קריית שמונה והאזור כולו לעתיד טוב יותר".

ראש המועצה האזורית הגליל העליון גיורא זלץ: "שיתוף פעולה בין הרשויות איננו מחווה, או מהלך פוליטי, זהו צורך אסטרטגי אזורי. אחרי תקופת עבודה משותפת שהצליחה לחולל שינוי, מנהלת אזורי התעשייה המשותפת של קריית שמונה והגליל העליון שוקלת בימים אלו חיבור עם רשויות נוספות באזור".

אולי יעניין אותך

Bottom ad