היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר 'שרף' 300,000 שקלים כדי שהפסטיבל יהיה ברחוב הירדן

לפני שניגש לנושא שלשמו התכנסנו, נברך את השותפים לפסטיבל 'יוצאים בחוץ': עיריית קריית שמונה, רשת המתנ"סים, גליל גולן, טמפו ומפעל הפיס. תודה שגרמתם גם לתושבי קריית שמונה ליהנות ולהתאוורר, מבלי לנסוע מחוץ לעיר.

עכשיו ניגש לנושאים שלשמם קיים עיתון בלתי תלוי, עצמאי ואמין, ביקורת.

שני ערבים מעין אלה עולים כסף, והמון. השותפים לערב, כל אחד על פי יכולותיו שם את חלקו והתוצאה כאמור, ערבים מוצלחים.

נודע לנו שעקב גחמה של ראש העיר האירוע התקיים לאורכו של רחוב הירדן. הרחוב נסגר לתנועה למשך יומיים תמימים מצומת הירדן-שפרינצק ועד צומת אזור התעשייה, מה שגרם לסבל מיותר לנהגים המשתמשים בעורק התחבורה הראשי הזה בתנועה ממערב למזרח וממזרח למערב.

ה'תענוג' הזה עלה כ-300,000 שקלים(!) שלא לצורך. במקביל לרחוב הירדן נמצא 'פארק הזהב' שהוכשר להופעות רבות משתתפים דוגמת המופעים שהיו השבוע, אלא שהעלויות לקיום המופעים בפארק הזהב זניחות ביחס להוצאה האסטרונומית בלהכשיר את רחוב הירדן, וזה רק בגלל הגחמה וחוסר שיקול הדעת של ראש העיר.

נודע, כי באופן די נדיר ההחלטה הזאת הייתה בניגוד לעצות של אוהביו ושותפיו הפוליטיים, וכמו שאמר אחד מהנוכחים "אף אחד לא הבין מדוע ראש העיר לבדו מתעקש לקיים את המופעים על הכביש של רחוב הירדן, בעוד שבסמוך יש פארק שמיועד בדיוק להופעות בסדר גודל כזה. ולחשוב שבמהלך השנים הושקעו פארק מיליוני שקלים במצטבר".

ננסה להסביר מה עומד מאחורי ההחלטה המיותרת והיקרה (300,000 שקלים) של ראש העיר.

כמי שחי בעולם הסרטונים וה'נדמה לי' בפייסבוק ובתקשורת המגויסת, יודע ראש העיר טריק או שניים ביחסי ציבור ומה שהוא לא ישיג אם ההופעה תתקיים בפארק הזהב הוא ישיג על ידי סגירת רחוב ראשי למשך יומיים, מה שיביא להתעסקות ולשאלות של מה? מו? מי? וכו'.

וזה מזכיר לי פקידים מיותרים שבדרך לאישור מסמך כלשהו, אותו פקיד מיותר תוקע אותו. ופתאום נזכרים בו ומתחננים שלא יתקע את האישור. וסתם, הוא רק תוקע את הטיפול, אבל רק אז מגלים שקיים פקיד כזה בכלל…

לחשוב שזהו שיקול דעתו של מי שידו לא רעדה בהטלת גזרות דרקוניות על תושבים דוגמת הפנסיונר יוסי אסולין שחויב בכ-10,000 שקלים על היתרים ואגרות לפרגולה, שידו תרעד על זריקת 300,000 שקלים על כלום ושום דבר, מפחיד.

לסיכום. חבל שבהחלטה אומללה נשרפו 300,000 שקלים שיכלו להגיע לתושבים בעוד ערב קסום, רק בגלל גחמה של ראש העיר.

 

מעודדים שתיית אלכוהול לצעירים

רבים הרימו גבה מהיוזמה הלא מובנת והלא מבורכת להקים מתחמי אלכוהול, לא מתחם או דוכן אחד, אלא מתחמים במהלך האירועים.

לא זאת בלבד, אלא שהוצא פרסום מיוחד לטובת הצעירים על האלכוהול שירטיב להם את הגרון.

שוב אנו חוזרים לרגישויות ושיקול דעת והפעם בעניין רגיש שעלול להתגלגל למצבים מסוכנים.

יש לקוות ששני הלקחים המרכזיים הללו ילמדו והמופעים הבאים יתקיימו במקום שיועד לכך, 'פארק הזהב'.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad