היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

תקדים בקריית שמונה – עוזר לסגן ראש העיר

אומרים שסנונית אחת לא מבשרת את בוא האביב, אבל הרבה מכרזים מבשרים (ועוד איך) את בוא הבחירות.
ראש העיר שחרט על דיגלו שקיפות, תעסוקה, בריאות וניקיון העיר בטוח שיש לו עסק עם חבורת מטומטמים. אחרת קשה להבין את התנהלותו.
ראש עיר 2023 מודל שנות החמישים וסלאח שבתי, מחזיר אותנו חמישים שנה לאחור לימים בהם נבחרי ציבורי חגגו ארבע שנים ובשנה של הבחירות עשו קולות של עשייה וחגיגות.
נכוון אתכם לנקודת המוצא וממנה נמשיך. במשך ארבע שנים תמימות כל הנושאים שהיו הדגלים של ראש העיר לא טופלו כראוי. ההיפך הוא הנכון. העיר ממשיכה להיות מלוכלכת, צואת הכלבים בכל מקום (העלו תמונה של אכיפת אחת וחשבו שפתרו את הבעיה), מצב התעסוקה לא השתפר, בעיות שירותי הרפואה החמירו (אפשר לשאול את הניזוקים) ועל השקיפות לא נדבר.
…ועכשיו, אחרי שהתיאבון נפתח, רוצים לקבוע תקדים. לבחור עוזר לסגן ראש העיר. מעולם לא היה תפקיד כזה, ולפני כשנה כאשר הרעיון הזה עלה, פרסמנו את העניין, והוא ירד מסדר היום. עכשיו, כאשר הבחירות באופק הקרוב, שוב חזר התיאבון. באשר לאישורים ממשרד הפנים, לא צריך לדאוג, זו הבעיה הכי קטנה. היום יוכלו להשיג אישור ששמה של קריית שמונה זה 'קריית ארבע ועוד קריית ארבע', למה?! כי הם יכולים.
רשימת הכישלונות של ראש העיר וחבריו ארוכה-ארוכה, אבל הפעם זה עובר כל גבול. אחרי ארבע שנים של הכבדת היד על התושבים, החליטו בעירייה 'לשחרר' מעט ולהתחיל בחגיגות.
איני מתכוון למודעות הדרושים שמעלים עובש בעיתונה של העירייה (פרבדה), שם ממחזרים מודעות דרושים כדי לתת נפח לעיתון שהוא עלון כיתה ג'.
ואם כבר, אנו בעד עבודה שיש לה הצדקה וכיסוי מטעם המדינה כמו: מ"מ לתפקיד נהג למכונת טיאוט, מדריכי מוגנות (מה עוד לא קלטו…), עובדי ניקיון, עובד סוציאלי, רכז תעסוקה X שתיים, רישום ושיבוץ פניות הציבור ועוד ועוד.
ועכשיו הדובדבנים.
בימים הקשים של הקורונה, תפקד דורון שנפר דובר העירייה המעוטר לבדו (עם עזרה מזדמנת) והכל היה בסדר. בעצם, לא הכל היה בסדר. זה היה בשנת 2020 והיינו רחוקים שלוש שנים מהבחירות. כזכור, שנפר זכה על עבודתו זו בפרס הצטיינות של דוברי הרשויות המקומיות. עכשיו קולטים רכז מדיה ותוכן דיגיטלי…
בנוסף לעוזר לסגן ראש העיר שמרנו לכם את הממתק ההזוי. עוזר דוברות והסברה לשפה הרוסית….
אתם מבינים עירייה מנותקת מהעם ומחוברת לאינטרסים הצרים שלה?! כמעט ורוב העולם מחבר העמים לשעבר כבר לא נמצאים איתנו, ואלה שכאן, עד מאה ועשרים. הדור החדש של העולים כבר נטמע עמוק-עמוק בהוויה הישראלית-קריית שמונאית, ובעיריית קריית שמונה החליטו לקלוט "עוזר דוברות והסברה לשפה הרוסית".
חברים, אפילו בעיתונות המקומית כמעט ואין 'מדור ברוסית'.
יש לקוות שבעירייה יתעשתו וירדו מכל המכרזים הפוליטיים. ויפה שעה אחת קודם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad