היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מהפך: יורם אלגריסי יחליף את שולה עמוס בראשות וועד עובדי העירייה

השבוע נפל דבר בעיריית קריית שמונה כאשר באופן בלתי צפוי הודיעה יו"ר וועד העובדים שולה עמוס כי מתפטרת מראשות הוועד ופורשת מחברותה בוועד העובדים.

התפטרותה של עמוס הביא למהפך בראשות הוועד היות וליורם אלגריסי נוצר רוב, מה שלא היה לו ולחבריו בסיום הבחירות לפני כשנה וחצי כאשר עמוס וקבוצתה זכו ברוב בוועד העובדים.

יורם הוא בשר מבשרה של הרשות המקומית על גלגולה השונים והוא נמצא בוועד זו הקדנציה השביעית. בחירתו לראשות הוועד היא סגירת מעגל מבחינתו.

וועד עובדי העירייה בשונה מרוב הארגונים הציבורים נתוני השירות הוא בעל משקל ואחריות עודפים. ראשית, העירייה כמי שנותנת שירות לתושבי העיר המשלמים ארנונה לעירייה והשירות הוא מבחנם לא רק של ראש העיר ונבחרי הציבור אלא של העובדים שלעיתים נמצאים בין הפטיש לסדן.

זו ההזדמנות לומר ולהדגיש את המסר שעובדי העירייה אינם בני ערובה של השלטון המתחלף והעירייה היא מקור פרנסתם. הם, בניגוד לארגונים אחרים, נבחנים בשבעים ושבע עיניים וראוי לקחת זאת בחשבון. לדרוש אבל לכבד אותם.

יורם אלגרסי, יו"ר הוועד הנבחר של עיריית קריית שמונה עובד ברשות כבר 30 שנה ונבחר לוועד העובדים קדנציה שביעית ברציפות. השבוע לאחר שיו"ר הוועד שולה עמוס הודיעה על פרישה מהוועד, התכנסו חברי וועד העובדים ובחרו ביורם אלגרסי לתפקיד היו"ר.

"אני מודה לעובדי העירייה ולחברי הוועד על האמון. במשך כל שנות חברותי בוועד, תמיד דאגתי לעובדים ולשמירה על האינטרסים שלהם. עובדים מרוצים שמגיעים עם חיוך לעבודה,  מעניקים שירות טוב יותר לתושבים ומבחינתי זה הדבר הכי חשוב. תמיכה בעובד זו למעשה תמיכה בתושב כי בסופו של דבר העובדים הם הפנים של העירייה ואלו שמשרתים את הציבור.

כפי שפעלתי בעבר, אמשיך גם כעת להיות הפה של העובדים, לסייע ולתמוך בהם בכל דבר ועניין ולייצג אותם נאמנה מול הנהלת העיר. העובדים הם הלב של העיר והעירייה.

עבודה רבה עוד לפנינו ונעשה אותה ביחד עם חברי לוועד  במקצועיות ובמסירות כדי שהעובדים ירגישו טוב. מבחינתי כולנו צריכים לאמץ את המשפט: 'כאשר העובדים מרוצים ומחייכים, התושבים מרוצים'. אם כך יהיה, ארגיש שעשיתי את שלי. בהזדמנות זאת אני מבקש להודות לשולה עמוס על שנותיה הרבות בוועד ופעילותה המסורה לעובדות ולעובדי העירייה".

בהצלחה ליו"ר הוועד יורם אלגריסי ולחברי הוועד.

כתב: הרצל בן אשר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad