היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"אקדמיה בכיכר" מהצלחה להצלחה

פרויקט "אקדמיה בכיכר" בהובלתן של: ד"ר איילת שביט, מהמכללה האקדמית תל-חי ויעל סילבר בוגרת המכללה, סיכם את שנה שלישית בהצלחה. לאירוע הגיעו, השותפים לפרויקט: נציגי המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל וכן נציגי מגבית קנדה התומכת בפרויקט. וכמובן הלומדים והמלמדים כדי לחלוק בידע החדש שגילו ויצרו בשנה החולפת.

בחלקו הראשון של הערב הוצגו פוסטרים והודגם ידע שצמח מהקורסים: דיגום הכימיה של מי הנחל, בהנחיית אנשי מל"ש קריית שמונה, הקשבה לקטעים שכתבו נשים מהאזור על האימהות שלהן וטעימה ממאכלים שהכינו קבוצת "מקדמי בריאות" בשכונת מוטב יחדיו.

ד"ר אמיר גולדשטיין סיפר על ההיסטוריה של נחל זהב ואריק דיין, מנכ"ל מפעל עמיעד, סיפר על מים כמנוע לשותפות בין קהילה, אקדמיה ותעשייה. 

בחלקו האחרון של האירוע  התקבץ מעגל שיח גדול ובו, ניתנו משובים על הפרויקט והועלו הצעות לקורסים לשנה הבאה ביניהם: קורס כלכלה נבונה, נדידת ציפורים, העצמה אישית ועוד.

אלי כהן, מנכ"ל המכללה האקדמית תל-חי, אמר כי "ההתגייסות של המרצים מתל-חי וממיגל לפרויקט חשוב זה, המקדישים ממרצם ומזמנם הפנוי לטובת הקהילה  מעורר השתאות ואני שמח, בכל שנה, לראות את ההיענות וההתגייסות של מרצים חדשים. ניתנת כאן לתושבי האזור מתנה נהדרת: ומי שיודע לנצלה נהנה מאוד. זהו פרויקט ייחודי בעולם ולכן לא פלא שבאים ללמוד עליו מומחים שונים מהארץ ומחו"ל".

 

ד"ר איילת שביט סיכמה את האירוע החשוב ואמרה: "אירוע סיום השנה היה מוצלח ובימים אלה אנו שוקדים על גיוס מרצים מתנדבים להעברת הקורסים החדשים. אנו מחכים לכולכם בשנה הבאה, כל מי שרוצה ללמוד וללמד, כי כבר אמרו חכמים: ידע הוא כוח". 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad