היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אור והדר בבי"ס הרמב"ם

 

לבית הספר הגיעו זאבה ועפר, זוג הורים לילד אוטיסט שנולד לאחר שנים של טיפולי פוריות, במופע "אני וליאור בדרך אל האור", הם שיתפו את הנוכחים בהלם הראשוני כשהתברר שהילד אוטיסט, על ההתמודדות היום יומית, על המאמץ בקשר עם הגופים השונים לטיפול בילד, תהליך הבושה והקבלה. הדגש העיקרי בשיחה היה כיצד דווקא הקשיים בגידול הילד היו עבורם הזדמנות לצמיחה אישית ומשפחתית, וכמה אור וכח מציאות זו הביאה להם.

ההורים הרבים שהגיעו היו מרותקים ומרוגשים וציינו שהמופע נתן להם הרבה חומר למחשבה על צורת הסתכלות בחיים, ועל הדרך הראויה בגידול וחינוך הילדים האישיים של כל אחד, ופיתוח נקודות החוזק שיש בכל אחד.

הערב היה גם חשיפה ל"מרכז להעצמת המשפחה" שמוקם בימים אלה בבי"ס הרמב"ם. המרכז מוקם וינוהל ע"י דודי קופרמן, יועץ ביה"ס בשיתוף המחלקה לעבודה סוציאלית במכללת תל-חי, ועד ההורים וגורמים נוספים.

המרכז יפעל בביה"ס בימי שני בשעות 15:00-19:00. במרכז תינתן אפשרות להורים לפנות לייעוץ מקצועי בבעיות שונות וכמו כן יתקיימו הרצאות וסדנאות בכל הקשור להתמודדויות בחינוך הילדים כגון: גבולות, צפייה בטלוויזיה ומחשב, הכנת ש.ב. וכד'.

המפגש היה מרתק ומעצים, כאשר כל הנוכחים יצאו מחוזקים ללכת בדרך האור ולמצוא את נקודות החוזק והאור שבחיים.

ערב "קפה ומאפה" הבא יתקיים ביום שני הקרוב, י"א בטבת (24.12.12) באולם ביה"ס. והפעם סדנה מרתקת עם ד"ר גיל מאור, מומחה לבעיות קשב וריכוז. בהרצאתו הוא משתף בסיפורו האישי הנוגע ללב בהתמודדותו עם לקויות הלמידה שיש לו. בסדנה יינתנו כלים מעשיים להורים ביחס לילדים עם בעיות קשב וריכוז. בואו בשמחה! 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad