היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בפעם האחרונה "קריית שמונה בלב שלנו"

אחרי ההצלחה בהעלאת הצגת התיאטרון הקהילתי "קריית שמונה בלב שלנו", והדרישה מהקהל והשחקנים להעלותה שוב, במתנ"ס נעתרו לבקשה וביום חמישי הבא ה-16.2 תעלה ההצגה שוב עם בונוסים.

ההצגה מעלה תמונות מעברה של קריית שמונה משנות השישים, השבעים והשמונים, חושפת דמויות ואירועים רבים שעיצבו את דמותה של קריית שמונה. בתוך הסיפור הכללי של קריית שמונה שזור סיפור אנושי של זוג שהבעל (בני אברהמי) והאישה (שושי דהן) מחזיקים מסעדה שבלשון המעטה לא הולך לה…

הבל, שהוא גם השף נוסע לנסות את מזלו בתל אביב אצל שף מוכר בסיועה של גברת תל אביבית מצודדת (סוזי בלדב). לא נספר לכם כיצד הסיפור נגמר, רק נאמר שהוא מסתיים כמו שסיפורים כאלה יכולים להסתיים בקריית שמונה החמה והאוהבת.

עוד משתתפים בהצגה "קריית שמונה בלב שלנו": אבי בן שבת, מלכה שושני ויפה זהבי, שיחד יוצרים תלכיד חמם ומהנה בחורף הקר שלנו.

 

מיכאל אוחיון הבמאי ושחקן בהצגה אמר בשיחה איתו כי ההתרגשות הגדולה שאחזה בשחקנים ובכל מי שהיה שותף להפקה, הייתה מעל ומעבר למה שהעלו בדעתם "עד עכשיו אני מתרגש מההצגה שהעלינו לפני שלושה שבועות. השחקנים לא מפסיקים לקבל פניות מתושבי העיר שלא ראו את ההצגה ומבקשים להעלותה שוב. אחרי החום הזה שמרעיפים עלינו, אי אפשר לסרב. החלטנו, יחד עם המתנ"ס והמנכ"ל כפיר מעוז ומנהל ארתור פוקס בועז בן ציון, להעלות עוד הצגה אחת, אלא שהפעם תהיה תוספת בדמותו של דודי בנימין (מחפוטה)  מלהקת הרוזנים האגדית. דודי שמע על ההגה וזה שהזכרנו את הימים בהם להקת 'הרוזנים' הופיעה בכל בר מצווה וחתונה ובבריכה הקטנה, והעלה רעיון שהוא יופיע בסצנה בהצגה. הרעיון נראה לי טוב, והוא אכן יופיע. כמובן, שגם שפרנו והוספנו דברים חדשים כך שמי שיבוא לראות את ההצגה, גם אם הוא ראה אותה, הוא ייהנה כפליים", אומר מיכאל אוחיון.

מהמתנ"ס נמסר: "לאור ההצלחה הגדולה של ההצגה, פניות של תושבים והשחקנים עצמם לעלות הצגה נוספת, החלטנו להיעתר לפניות ולקיים הצגה נוספת ביום חמישי הבא (16.2) בשעה שמונה וחצי בהיכל התרבות".

אולי יעניין אותך

Bottom ad