היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גינת אלעד – עתיד אזורי נחנכה השבוע במכללה האקדמית תל-חי

נשיא המכללה פרופ' יונה חן: "גינת אלעד הוקמה בסמוך מאוד למשרדו של אלעד, לצדו של השביל אשר בו צעד מדי יום ביומו במשך שלוש שנים, בזמן שכיהן כמנהל החטיבה ללימודי חוץ במכללה. בתכנון הגינה הושקעה מחשבה רבה, של צוות המכון לאומנויות, בראשותו של שרי ארנון, ובשיתוף חנוך, לאה ובני משפחת ארליך, במטרה להנציח את זכרו. המקום תוכנן כך שיהווה מקום מנוחה ורגיעה בהפסקות, לסטודנטים ולבני הנוער, שיוכלו להתרווח תחת צילה של הגפן שתצמח כאן במהרה ולצדו של עץ הזית המרשים שניטע כאן. הגפן ועץ הזית, שניים משבעת המינים בהם השתבחה ארצנו, מסמלים את פועלו הנמרץ ותרומתו של אלעד לקידום ופיתוח שתיים מתכניות הליבה של החטיבה ללימודי חוץ: "מתמחה בייצור יין" ו"מתמחה בגידול גפן" וייצור שמן זית. בנוסף לכך, בגינה נבנה שעון שמש מיוחד עשוי פסיפס אותו עיצב המכון לאומנויות במכללה".
לאחר טקס חנוכת הגינה, התכנסה המשפחה, החברים ומוקירי זכרו של אלעד באודיטוריום בקמפוס המערבי ושמעו הרצאה מאלפת ובנויה לתלפיות מפיו של זאב חיות מנכ"ל "עתידים" בעבר ו"צפונה" בהווה.

ראיה כוללת ובלתי מתפשרת על חבל ארץ הגליל, ניתוח מלומד הנתמך בנתונים ומחקר מלווה באשר למסקנות ולתוצאות העבודה המקיפה.

 

בהמשך, התקיים פאנל תחת הכותרת "בונים עתיד אזורי משותף". ד"ר אמיר גולדשטיין הנחה את הדיון התוסס, בהשתתפות ראש עיירת קריית שמונה, הרב ניסים מלכה, ראש מוא"ז מבואות חרמון בני בן מובחר, ראש מנהל תכנון ופיתוח מוא"ז גליל עליון אורית דיניסמן ומנכ"לית אשכול גליל מזרחי נורית צור.

אולי יעניין אותך

Bottom ad