היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גליל עליון: מספר התלמידים שעולה לכתות א' זינק השנה

6824 יתחילו בשבוע הבא את שנת הלימודים במערכת החינוך של מועצה אזורית הגליל העליון, מהם 400 עולים לכתה א'. מדובר במספר גבוה מאוד ביחס לשנים עברו, ככל הנראה תוצאה ישירה של הגידול במספר התושבים במועצה שעלה בשנה האחרונה ל-18,000.

ביום שלישי הבא תיפתח שנת הלימודים תשע"ד במועצה אזורית גליל העליון ב-11 בתי ספר. בשבעה בתי ספר יסודיים ילמדו 2143 תלמידים, בארבעה תיכונים יילמדו 2781 תלמידים.

גם גני הילדים בסימן עלייה: השנה ייפתחו 36 גנים של משרד החינוך לגילאי 3-6 שבהם יילמדו 956 ילדים, לצד 60 מעונות שבהם יתחנכו 944 ילדים.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ מאחל לכל התלמידים, ההורים, המורים וצוותי החינוך בכל מוסדות החינוך במועצה שנת לימודים פורייה ומהנה. בכנס היערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים שהתקיים השבוע לצוותי הגיל הרך ולגננות אמר זלץ: "אתן מקבלות לידיכן את הילדים בשלב שבו נוח ונכון לעודד חשיבה, יצירתיות וסקרנות. לעודד התנסות, גם במחיר של טעות. הגיל הרך הוא הזמן שבו נופלים וקמים, נשרטים, מתלכלכים וגם יודעים לקבל את האחר והשונה בצורה חלקה וקלה, חווים אינטראקציות חברתיות ומבינים את ערכי הבסיס לחיים. היכולת הרבה שלכן להשפיע על הבחירות של הילדים בגן תשפיע על כל מהלך חייהם ותקנה להם 'ארגז כלים' שאותו הילד לוקח לכל החיים".

 

מנהלת אגף החינוך במועצה, ענת לוי ציינה כי "מוסדות החינוך ערוכים לפתיחת שנת הלימודים. במהלך הקיץ סיימה המועצה לבנות בית חדש לכיתת קשר, שמיועד לילדים בעלי לקויות בתקשורת ונמצא בתוך בית ספר מבוא גליל באיילת השחר, הוקמו שתי כתות חדשות בבית הספר לב העמק בנאות מרדכי ושופצו מבנים נוספים. בכך אני מקווה שהצלחנו לשפר מעט את מצב מוסדות החינוך ובעתיד נמשיך בכך. בהצלחה לכל צוותי החינוך ובעיקר לילדים שמתחילים שנה חדשה ומרגשת".  

אולי יעניין אותך

Bottom ad