היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

החברה לפיתוח הגליל סיכמה את שנת 2015: עליה של 65% ברווחיות

 

הנהלת החברה לפיתוח הגליל, מרכזי המשק בקיבוצים השותפים ומנהלי המפעלים, סיכמו השבוע את שנת 2015 באסיפה השנתית של החברה לפיתוח הגליל שהתקיימה בקיבוץ מורן, בהשתתפות ראש המועצה האזורית גליל עליון גיורא זלץ.

 

במהלך הכינוס נערך סיכום שנת 2015, שהסתיימה בתוצאות כלכליות טובות והוצגו היעדים המרכזיים של הארגון לשנת 2016. יו"ר החברה לפיתוח הגליל אורי דורמן אף הצהיר, כי גם ברבעון הראשון של 2016 נרשמו "תוצאות עסקיות טובות".

 

החברה לפיתוח הגליל, בבעלות 35 חברים (34 קיבוצים ומושב אחד) בגליל העליון וצפון רמת הגולן, מפעילה ומנהלת 16 מפעלים וחברות, בהם מועסקים מאות עובדים  מהקיבוצים, קריית שמונה ומרחבי הגליל והגולן.

מניתוח הנתונים הכלכליים של שנת 2015 עולה, כי כלל המפעלים והחברות סיימו ברווח כספי, בהשוואה לשנה שקדמה לה, מדובר בעלייה של 65% ברווחיות.

גיורא זלץ, ראש המועצה האזורית הגליל העליון: "מערכת היחסים שיצרה החברה לפיתוח הגליל באזורנו בריאה ומאפשרת לקדם עשייה יחדיו. הפעילות  של פיתוח הגליל מבחינת התעשייה, החקלאות ושלל התחומים הינה ברמה הגבוהה ביותר אך יחד עם זאת עלינו להמשיך לחשוב קדימה ולהתפתח".

 

אורי דורמן, יו"ר החברה לפיתוח הגליל: "אנו נמצאים בתקופה סוערת, כלכלית וחקלאית ומציאות משתנה ועלינו להמשיך ולהשקיע בגידולים חדשים, תעשייה חדשנית, מזון איכותי, חיזוק ארגוני, מים איכותיים וזולים לחקלאות, טיפוח ותמיכה בחקלאים, רכש מרוכז של תשומות לגידול, הגדלת אמצעי היצור ופיתוח דור המשך בחקלאות.

אנו מסכמים שנה עם תוצאות עסקיות טובות, עמדנו ביעדים ואף מעבר לכך. אני יכול להגיד, כי גם ברבעון הראשון של  2016 נמשכת מגמת ההתקדמות ונרשמות תוצאות עסקיות טובות למרות המציאות הלא מעודדת סביב כל ענף החקלאות".

 

שגב ירבעם, מנכ"ל החברה לפיתוח הגליל, שיבח את העושים במלאכה על התוצאות העסקיות הטובות של שנת 2015 והציג את היעדים לשנת 2016. "שנת 2015 היתה רבת פעילויות ועשייה הן בתחום העסקי והן בתחום הארגוני. היא הסתיימה בתוצאות עסקיות טובות וניכר שיפור גם במפעלים וגם בקיבוצים. בשנת 2016 אנחנו רוצים להשלים את אישור תוכנית 5 שנתית לחקלאות, להגדיל את הנחלות והיקף היצור ולהמשיך להתייעל תפעולית. אנחנו בוחנים מספר כיוונים נוספים לפיתוח והתרחבות.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad