היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המחליפות

שתי תלמידות כיתות ד' מבית הספר מצודות שלומדות על העיר קריית שמונה במסגרת לימודי "הישוב שלי" בחרו להגיע השבוע לבניין עיריית קריית שמונה, ללמוד על מבנה העירייה ותפקידיה ולראיין את ראש העיר ניסים מלכה.  

ראש העיר שהינו מחנך ביסודו, סיפר לתלמידות על עלייתו ממרוקו כשהיה בן 10 היישר לקריית שמונה. מלכה סיפר על תפקידיו הרבים לאורך השנים עד בחירתו לראשות העיר. התלמידות שהקשיבו ברב קשב, שאלו את ראש העיר על סדר יומו, על גודל האחריות, ועומס השעות והמטלות.

ראש העיר סיפר על סדר יומו שמתחיל מידי יום בחמש בבוקר בלימוד תורה ותפילה ונמשך בעבודה ציבורית עד השעות המאוחרות של הלילה.

ראש העיר שאל את התלמידות מהן רוצות לעשות בעתיד והשתיים לא היססו.

אוריה בן שושן: "החלום שלי לשבת על כסא ראש העיר ולהיות ראשת העיר של קריית שמונה". חברתה מירה צרנייב אמרה: "אני רוצה להיות ראשת הממשלה של מדינת ישראל".

"אני שמח שיש לכן שאיפות ואני מבטיח לכן כי אם תשקיעו בלימודים, תהיו תלמידים טובים עם ערכים כל מה שתרצו יקרה", אמר ראש העיר לתלמידות.

ראש העיר ניסים מלכה: "אין עבר בלי עתיד ואין לנו זכות קיום אם לא נלמד, נכבד ונוקיר את האנשים שבנו את קריית שמונה. אני גאה שתלמידי קריית שמונה מגלים בקיאות רבה בכל הנעשה בעיר ואין לי ספק כי ככל שיודעים דברים רבים יותר על עירנו כך גם מתחברים ואוהבים  יותר את קריית שמונה".

בתמונה: המחליפות עם ראש העיר.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad